שיווק כדוריות הבושם לכביסה של לנור מתרחב לכל רשתות השיווק

לפני כחצי שנה הושק בישראל המוצר Unstoppables כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor, וכעת, לאור הביקוש הרב והמהפכה שיצרו בשוק מרככי הכביסה, הוחלט על הרחבת מכירת המוצר לכל רשתות השיווק ותוספת של ריחות, על מנת לענות על דרישת הקהל הישראלי.



החל מחודש יולי 2018 יימכרו כדוריות הבישום של Lenor בכל רשתות השיווק בארץ, ויציעו 3 ניחוחות ייחודיים אשר נרקחו על ידי מומחים לריח במעבדות החברה: ניחוח רענן (בצבע כחול), ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי (בצבע ורוד). עד סוף השנה יוצעו בישראל לפחות 3 ניחוחות נוספים.



מדובר באחד החידושים הגדולים ב- 50 השנים האחרונות בתחום הכביסה, עם טכנולוגיה ייחודית שפותחה במשך כ- 5 שנים. הכדוריות נמסות ורכיבי הבושם שוקעים בסיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. בעת חיכוך (כגון שפשוף, חיבוק, לבישה, וכו') רכיבי בישום אלה משחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים