רשת קניוני "ריט" תעלה בסוף השבוע במהלך שיווק ייחודי תחת הכותרת "תשוקת השוקולד" –
מהרשת הקניונים נמסר כי "תשוקת השוקולד" יאגד את מיטב השוקולטיירים בישראל ובו יוצגו מגוון שוקולדים ומשקאות שוקולד שונים, הכנת מתכונים וסדנאות בישול מיוחדות לילדים להכנת עוגיות שוקולד צ'יפס.
הפעילות תגובה בקמפיין פרסומי הכולל דיוור ישיר לכ- 200 אלף בתי אב, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות המקומית, מגזיני בידור ופנאי ארציים ופעילות BTL בקניונים.
הקמפיין בעלות כ- 250,000 ש"ח ינוהל ע"י פרסום "צדר".
"תשוקת השוקולד", היא נדבך נוסף באסטרטגיה של רשת קניוני "ריט", להעניק למבקרים בקניוני הרשת פעילויות איכותיות בעלות ערך נתפס גבוה במהלך כל השנה.
רשת קניוני "ריט" כוללת 14 קניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית ומספר המבקרים היומי בקניוני "ריט" מגיע ליותר מ- 160 אלף מבקרים.