שיווק צמוד: CASTRO יוצאת בקמפיין המשך ל"Skinny news"


יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO הודיעה היום על עליית קמפיין המשך למגוון דגמי הסקיני ג'ינס החדשים של CASTRO: "הקמפיין החדש ממשיך את הקונספט השיווקי פרסומי של הקמפיין הקודם: "Choose Your Skin". זאת לאחר ההצלחה של הקמפיין הראשון ומכירות דגם הסקיני ג'ינס של CASTRO המגיע בשטיפה בצבע כחול כהה (raw denim), בגזרת slim (צרה מאוד) ובשילוב חוטי לייקרה בבד, אשר הוביל אותו. בקמפיין הנוכחי, שמנו דגש על מגוון דגמי הסקיני ג'ינס החדשים לאביב 2007 אשר נכנסו לחנויות בימים אלה".



הקמפיין בהיקף של כ- 100,000$ יעלה בעיתונות תוך התמקדות במגזינים ובאינטרנט. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, ויובל על ידי הדוגמנית הברזילאית הריקה פרננדה.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים