קבוצת התשתיות והנדל"ן המובילה בישראל שיכון ובינוי משיקה קמפיין פרסומי חדש באמצעות שני סרטוני פרסום בטלוויזיה, פעילות תוכן בדיגיטל, מודעות בעיתונות הכתובה, תשדירי רדיו ופעילות פנים ארגונית. בקמפיין, קבוצת שיכון ובינוי בחרה לתקשר לצרכן את היתרונות בלגור בסביבה שמתוכננת על פי ערכי הקיימות, השמת דגש איך כל אחד ואחת מאתנו יכולים להרוויח מיישום קיימות בביתו בהווה ובעתיד.
כדי להביא לידי ביטוי את הייחודיות באסטרטגיה של קבוצת שיכון ובינוי, שמבוססת על הסתכלות מנקודת המבט של הצרכן הנמצא במרכז , הוחלט להעביר את המסרים באמצעות פרזנטור מאויר "הבנאי" שהופיע בעבר בפרסומת של שיכון ובינוי. דמות הבנאי החביבה לוקחת על עצמה את המשימה להסביר לקהל הצרכנים על קיימות, כעובד שיכון ובינוי וכדייר בשכונה ירוקה של שיכון ובינוי .
בסרט הראשון, שיתמקד בנדל"ן, ימחיש כיצד בנייה ירוקה מטיבה עם הדיירים ומאפשרת להם לחסוך כסף בחשבונות החשמל והמים וגם לשמור על הסביבה. הסרטון השני יתמקד באנרגיה מתחדשת וכיצד היא תורמת לאוויר נקי ולסביבה טובה יותר.
קמפיין הדיגיטל יוביל את הגולשים לעמוד נחיתה ייעודי בו הם יוכלו להעמיק וללמוד ולראות כיצד הקיימות משפיעה על החיים בבית של כל אחד מאתנו.
קרדיטים באומן בר רבנאי:
מנכ"ל: יוסי לובטון
סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן
מנהל קבוצת קריאייטיב: שרון רפאל
קופי: איל פדן
ארט דיירקטור: יובל צוקרמן ודימה קוגן
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי
הפקה: אלון שמואלוף
סמנכ"ל אסטרגיה: שי ניסנבוים
סופרווייזר פלנינג: גלעד קרמר
פלנרית: רועי גרוטר
סמנכ"ל לקוחות: שני שאול ונגוש
סופרוויזר: מיכל פופוב
תקציבאי: דניאל שוורץ וטל אלקובי
במאי: אלי סוורדלוף
חברת הפקה: POV הפקות
בית פוסט ואנימיציה: סנובול
טראפיק: רונית דואניס