שירותי במה פלוס יוצאת בקמפיין מיתוג חדש בעלות של 200 אלף ₪

שירותי במה פלוס יוצאת בקמפיין מיתוג חדש.



מטרת שירותי במה פלוס בקמפיין החדש היא לרענן את מסריה ולשמור על הובלה בשוק.



הקמפיין יעלה בימים הקרובים בפלטפורמות הפונות למנהלי שיווק, מנהלי חברות קד"מ ובמדריכי מפיקים השונים, עיתונים ומגזינים.



את הקמפיין יובילו שתי סיסמאות : "אנחנו נדאג שהכל יעמוד במקום", בליווי ו"הפלוס שלנו הוא במקצוענות", בליווי אימאג' של באולינג מסודר למופת.



בין התערוכות שביצעה שירותי במה פלוס, זכורות לכולנו " אוטו מוטור 2005 ", הפגנת מאות האלפים בכיכר רבין: "יוצאים מעזה מתחילים לדבר", "ביל גייטס בישראל", "סלקום ווליום" ו"סלקום אקסטרים", אורנג' חופים ועוד ועוד.



על הקמפיין הוחלט לאחר שחברת השיווק והייעוץ הארגוני " הד- און", בדקה במשך מספר חדשים את שירותי במה פלוס, והמלצותיה של החברה הפכו לקמפיין החדש. "צריכים להתחדש כל הזמן", אומר מנכ"ל שירותי במה פלוס דודו בן גד, "אנחנו בשירותי במה פלוס לא שוקטים על השמרים ומחפשים תמיד לחדש ולהפתיע בנוף הישראלי של המאה ה- 21 ".



אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג