שירלי פאר מונתה לסמנכ"לית שיווק ברשת המשביר החדש לצרכן.
אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן, מסר כי במסגרת המבנה הארגוני החדש של הרשת הוחלט להפריד את פונקצית השיווק ולמנות סמנכ"ל שיטפל ויתמחה בתחום השיווק והפרסום אסטרטגיית מיצוב הרשת, טיפול שיווקי בתחומים השונים של המשביר החדש לצרכן, תוך התמקדות בניהול מועדון 365, חיזוק המועדון פעילות שיווקית ופיתוח המועדון.
עוד מסר בן דב, כי החלטה זו התקבלה לאור האסטרטגיה של הרשת אשר שמה לה למטרה ליזום סינרגיה ושיתופי פעולה בין הרשת לחברות הבת של קבוצת המשביר החדש לצרכן: חברת קשרי תעופה שנרכשה לאחרונה ע"י הקבוצה וכן חברת "מועדון 365 בע"מ" (Club 365), שגייסה ביוני אשתקד כ-70 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב בבורסה.
פאר הינה בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר.
רשת המשביר החדש לצרכן מונה 26 סניפים ברחבי הארץ. הרשת נמצאת בפעילות עסקית ומסחרית מואצת. בשנת 2006 חצתה הרשת את רף הפדיון של 1 מיליארד שקל (כולל מע"מ). הרשת השלימה בתחילת החודש הנפקה ראשונה של מניות ואיגרות חוב בתל-אביב בהיקף כספי כולל של כ-80 מיליון שקל, ובכך הפכה לחברה ציבורית לאחר כ-60 שנה במהלכן פעלה כחברה פרטית לכל דבר.