שיתוף פעולה אסטרטגי בין מגזין "עלמה" וחברת "אסתי לאודר"

מגזין "עלמה" יוצא בשת"פ עם חברת "אסתי לאודר" במסגרתו יוענק בושם לכל מי שתרכוש מנוי שנתי למגזין. השבוע יעלה באתרynet קמפיין פרסומי משותף של מגזין "עלמה" וחברת "אסתי לאודר". מטרת הקמפיין לעודד גולשות באתר לרכוש מנוי שנתי למגזין. במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל יעניק המגזין לכל מנויה חדשה את הבושם pleasures exotic – הגרסה האחרונה למותג-העל pleasures.



הבושם החדש פרחוני טרופי, עסיסי, נוצץ ובשרני יותר מהבושם המקורי ובמערכת המגזין סבורים כי הוא מתאים מאוד לקוראות "עלמה" ובטוחים ששיתוף פעולה זה יעודד גולשות רבות להצטרף כמנויות למגזין.



קובי טיריפינטו, מנהל יחסי הציבור של המגזין מסר כי שיתוף הפעולה עם חברת "אסתי לאודר" הינו מהלך אסטרטגי בגיוס מנויות חדשות ובהרחבת סל ההטבות המוענקות להן. מתן הטבות למנויות פוטנציאליות הוא צעד ראשון שמקיים המגזין בהגדלת מערך המנוים שלו. המגזין, כמו גם חברת "אסתי לאודר", פונים לקהל יעד הרואה חשיבות רבה בטיפוח, יופי, סגנון ואיכות חיים, ושת"פ זה הוא הראשון מני רבים שיקודמו לקראת החגים.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר