חטיבת ההיגיינה ובראשה המותג Alldays של חברת פרוקטר אנד גמבל, חברה למותגי האופנה של "סקאל" לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע משותף.
אופיר גוטמן, מנהל חטיבת נייר והיגיינה בחברת פרוקטר אנד גמבל: "ממחקרים שערכנו עולה כי שופינג של ביגוד אופנתי הינה ההטבה האטרקטיבית ביותר בעיני הצרכניות. לכן, יצרנו שיתוף פעולה עם מותגי האופנה של סקאל, כך שהלקוחות תוכלנה ליהנות מהחיבור המנצח בין מותגי ההיגיינה הנשית האיכותיים והמובילים בישראל לבין מותגי האופנה הנחשקים בשוק".
המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד פרסום "גלר-נסיס" המשמש כמשרד הפרסום של חטיבת מוצרי ההיגיינה של פרוקטר אנד גמבל, בהיקף השקעה של 500,000$.
עוד מוסר גוטמן כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות למותגי האופנה של סקאל הנתפסים אופנתיים ומובילים בארץ ובעולם, תואמת את מדיניות החברה לדבר בשפה רלוונטית לצרכניות Alldays תוך התמקדות בערכים המשותפים, כגון: חדשנות, אופנתיות ומובילות.
קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל מוסר כי: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות המתאפיינות בקהלי יעד דומים, מציע בעצם ערך מוסף לצרכנית – מבצע אטרקטיבי המאפשר זכייה לקניית מותגי אופנה מובילים בעולם".