חברת אסם מבססת את אסטרטגיית הפעילות של יצירת חוויות המחברות בין קפה לתרבות: יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף, תוך שיתוף פעולה עם רשת הספרים סטימצקי, בהיקף של כחצי מיליון ₪.
במסגרת הפעילות יעוצבו חנויות הספרים באווירת בית קפה, כל מי שירכוש ממגוון מוצרי NESCAFE ויציג את חשבונית הקניה באחת מ – 150 חנויות סטימצקי ברחבי הארץ יקבל ספר שני במתנה, מבין עשרות אלפי ספרים, ובהם רבי מכר של מיטב ההוצאות: כתר, ידיעות אחרונות, עם עובד, הספריה החדשה, ספריית הפועלים, מטר ועוד… כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה, תתקיים מכירה של מוצרי NESCAFE המובילים בכל חנויות סטימצקי ברחבי הארץ.
כחלק מאסטרטגית "החיבור בין תרבות לקפה", הקימה אסם ב- 2005 את בית הקפה הגדול בעולם, בכיכר רבין בת"א. לאחריו, יצאה עם מותגי NESCAFE לכיכרות ברחבי הערים ויצרה עבור התושבים חווית תרבות של בית-קפה טוב עם מוסיקה טובה. בשלוש השנים האחרונות פועלת אסם לחיבור חוויית הקפה לעולם התוכן של הספרים, באמצעות שיתופי פעולה מסחריים עם הרשתות המובילות.
כחלק משיתוף הפעולה, יעלו החברות בקמפיין משותף בעיתונות הכללית ועיתונות במגזר הרוסי, בתי הקולנוע, מסכים, אינטרנט ורדיו ברחבי הארץ בחודש פברואר, בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ₪.
גלית מילוא, מנהלת השיווק קפה ומשקאות באסם, מסרה כי "אסטרטגיית החיבור בין עולמות התוכן של קפה ותרבות מוכיחה עצמה בכל פעם מחדש – שיתוף הפעולה הנוכחי יאפשר לנו להביא את חוויית הקפה האיכותי לכל אוהבי הספרים ברחבי הארץ". רועי פרייבך, סמנכ"ל שיווק סטימצקי, הוסיף כי "קפה טוב הוא חיבור אידיאלי לספר איכותי לצורך השלמת חווית הקריאה.".
נסטלה מובילה את שוק הקפה האיכותי, המגורען והמיובש בהקפאה. את סגמנט המיובש בהקפאה מובילה עם סדרתTaster's Choice בנתח שוק כספי של 50% ובסגמנט המגורען עם סדרת Red Mug בנתח שוק כספי של 58% (אי.סי.נילסן, שנתי כספי 2006).