מרלין תקשורת, העוסקת בפרסום טקסטואלי תלוי חיפוש ותוכן באינטרנט (sponsored links) הוקמה לפני כשלוש שנים והחלה לפעול לפני כשנה וחצי. בימים אלה עולה לאוויר מנוע הפרסום של מרלין תקשורת באתר Bizportal – אתר העסקים של ישראל המכיל מידע עסקי-פיננסי הכולל מאות חדשות עסקים וכלכלה מהארץ ומהעולם.
לדברי מנכ"ל מרלין תקשורת, יוני ספיר: "בעזרת ההסכמים שלנו עם מאות אתרים ישראליים מובילים, לקוחות קטנים ובינוניים שהיו מתקשים לפרסם בהם יכולים לעשות זאת בנוחות ובקלות באמצעות הפרסום שהמערכת שלנו מאפשרת: הפצת המודעה באופן מיידי למאות אתרים נבחרים ברשת האינטרנט הישראלית (Bizportal, YNET, נענע, גלובס, דה-מרקר, Allmarketing , ערוץ הספורט…), הקמת קמפיין פרסומי בקלות שיגיע לקהל רלוונטי בלבד.
יתרון ברור שיש למרלין על פני כל מערכות ה- Pay-per-Click בעולם היא מערכת ה- Anti-Fraud שלה, הבולמת הקלקות הונאה. ידועה היטב התופעה הכואבת של הקלקות הונאה. מרלין, על אף הפגיעה בהכנסותיה במהלך זה, החליטה "להגן" על המפרסמים בה ומונעת הקלקות הונאה (הקלקות חוזרות ונשנות על אותה מודעה מאותו מחשב).