עיתון הפרסום, השיווק והמדיה המוביל בעולם, אדברטייזינג אייג', חתם השבוע על הסכם שיתוף פעולה רחב עם "גלובס". במסגרת ההסכם החדש, יתורגמו תכני המגזין המקצועי ביותר בעולם בתחום הפרסום, הקיים כבר 77 שנה, לעיתון המודפס של "גלובס", ותכני אינטרנט של האתר adage.com יופיעו בקרוב באתר האינטרנט של "גלובס", www.globes.co.il.
בכוונת הצדדים להרחיב את שיתוף הפעולה בהמשך, כך שכל מאגרי המידע של אדברטייזינג אייג' יהיו זמינים גם לגולשי אתר האינטרנט של "גלובס". מדובר במאגרי נתונים מפורטים הכוללים מידע על ענף הפרסום העולמי, מאגרי פרסומות מכל העולם, ותכני וידאו רבים אחרים.