בשוט אחד, שנמשך 24 שעות וצולם ממנופים בגובה 40 מטרים, הרכיבו שוב ושוב עשרות מכוניות את ספרות השעון הדיגיטלי של שלמה – הפרויקט הייחודי יוצג על מסך ענק לכל באי הדיוטי פרי בנתב"ג
בפרויקט ביקשה קבוצת שלמה להמחיש את חזונה תחת הסיסמה 'תמיד כן' – לעמוד לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה. השעון הדיגיטלי שיוצג על גבי מסך בגודל של 24 מטר מרובע ויקדם את פני הבאים לדיוטי פרי בנתב"ג, צולם בהפקת ענק שהתרחשה כולה ברומניה. את הספרות הדיגיטליות מרכיבות עשרות מכוניות שיצרו את הספרות בכוריאוגרפיה מתוכננת היטב, וצולמו ממנופים בגובה של 40 מטרים.
הפקת הפרויקט נערכה שבועות מספר, במהלכם אנשי ההפקה עשו ימים כלילות בתכנון כוריאוגרפיה ממשית לצורך תזמון מושלם של כניסת המכוניות, יצירת הספרות ויציאתן לקראת השינוי בספרות בכל דקה ודקה. בצילומים מתועדת פעילות בלתי פוסקת של הנהגים לתחזוקת הרכבים הכוללת ניקיון, בדיקת מכללים וכיוצא בזה, כך שהצופים יוכלו לחזות בכל זמן ביממה בפעילות המתרחשת סביב ספרות השעון. בצילומים שנמשכו 24 שעות ברציפות השתתפו עשרות נהגים, ניצבים ואנשי צוות.
יו"ר 'קבוצת שלמה', אסי שמלצר מוסר: "'קבוצת שלמה' ממשיכה בעשייה ובחזון כקבוצת הרכב הגדולה בישראל, בחדשנות, בטכנולוגיה ובחשיבה בענק. ככזו, הקבוצה יזמה את הפרויקט האדיר הזה, שמסמל בדיוק את אותם ערכים בהם אנו משקיעים כבר מספר שנים – דיוק, שירות מסביב לשעון והובלה. אני גאה בפרויקט הייחודי הזה, שנוצר הודות להפקה חסרת תקדים ושוברת שיאים שכמותה לא נראתה עד כה בעולם."