ביטוח ישיר תשיק במוצאי שבת קמפיין חדש אליו גויסו שלמה שרף וזוהיר בהלול שיככבו לצד יוני ויונה, צמד היונים של ביטוח ישיר, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. קמפיין זה הוא השני מתוך סדרה של שירותים שביטוח ישיר עתידה לחשוף השנה, שהמסר המשותף להם הוא: "ברגעים שצריך ביטוח תשאיר את זה לנו". הקמפיין עם שרף ובהלול יתמקד בשירות 'מפתח תמורת מפתח', במסגרתו לקוחות ביטוח ישיר מקבלים רכב חלופי במקרה של תאונה, מיד בהגיעם אל מוסך ההסדר.
בסרטון, רכבם של שרף ובהלול ניזוק ונתקע באמצע ״שומקום״, בדרכם לשדר משחק כדורגל, והם מודאגים שלא יגיעו לשריקת הפתיחה. היונים, יוני ויונה, צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות את זהות הנתקעים, מתגשם חלומו של יוני (פרידמן) והוא מתחיל לדבר מתוך גרונו של זוהיר בהלול, בעוד יונה (פיניש) מדבר מגרונו של שלמה שרף. כך נוצר אירוע ביזארי שבו שרף ובהלול משוחחים עם קולותיהם של פרידמן ופיניש, כאשר בהלול מנסה לחשוב על פתרון "ספקטקולרי", שרף מציע להשאיר את זה לביטוח ישיר , שיספקו רכב וכך יצליחו להגיע למשחק בזמן.
הפרסומת עולה כנבדך נוסף במסגרת המהפיכה התפיסתית שמבצעת ביטוח ישיר. החברה, אשר הביאה לישראל את מהפכת השירות הישיר בביטוח, מרחיבה את השירות ללקוחותיה, זאת על מנת שידעו שכאשר באמת יצטרכו את ביטוח ישיר היא תהיה שם כדי להעניק את השירות הטוב ביותר. התפיסה החדשה נשענת על הצורך שעולה באופן תדיר במחקרי החברה, ממנו עולה שהפרמטר החשוב ביותר למבוטח הוא: ׳שהחברה תעזור לי בשעת הצורך׳, כלומר, שהלקוח יוכל לסמוך על החברה שבקרות אירוע ביטוחי משמעותי היא תהיה שם עבורו. לאחר שהשיקו בקמפיין עם נועה קירל את מוקד 24/7, שבו נציג של ביטוח ישיר יהיה זמין למבוטחי החברה בכל עת בזמן תאונה.
– סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר, מרב קליפר-פרץ, אומרת כי "המהלך הוא נדבך נוסף במהפכת השירות שמבצעת החברה. ביטוח ישיר רוצה שמבוטחיה ידעו שברגע שהם עשו תאונה, נדאג שהם יוכלו להמשיך בשגרת חייהם בכמה שפחות כאבי ראש למבוטח. לכן אנו משיקים שירות חשוב, עשיתם תאונה? תשאירו לנו את הרכב וקחו רכב חלופי שתוכלו להמשיך את שגרתכם במינימום הפרעה."