שקם אלקטריק יוצאת בפעילויות שיווקיות בהיקף השקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן ובהיקף השקעה של כ- 350 אלף ש"ח.
במסגרת הפעילויות תפעיל הרשת יריד מכירות המיועד למגזרים ממוקדים וכן תקיים מכירת עודפים באולמות התצוגה. מהחברה נמסר הבוקר כי יריד המכירות הגדול של הסתדרות המורים, מיועד לכ- 113 אלף חברי הסתדרות המורים, כולל מבצעי הנחות אגרסיביות על כל מחלקות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה.
בנוסף, לראשונה תקיים החברה יריד מכירות בלעדי בעבור חברי הסתדרות המורים אשר הנם בעלי כרטיס אשראי "אשמורת בתנופה". היריד ילווה בדיוור ישיר לכל חברי הסתדרות המורים, מסע פרסום ברדיו ובאינטרנט ושילוט בנקודות המכירה. סך עלות השקעה – 550,000 ₪.
בני גרינאפל – מנהל רשת שקם אלקטריק, אמר היום כי שקם אלקטריק ממשיכה במגמה של שיתופי פעולה עם הגופים המובילים במשק המייצגים קהל לקוחות של מאות אלפי משפחות."