שריג אלקטריק בחרה בג'ניפר סנוקל ועופר טלקר כפרזנטורים

חברת שריג אלקטריק, יבואנית מותג מוצרי החשמל לבית ולמטבח Morphy Richards, בחרה בזוג ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר לשמש כפרזנטורים החדשים של המותג Morphy Richards.



הקמפיין החדש, שעלותו נעמדת בכ- 2 מיליון ₪, צפוי לעלות בתחילת חודש ינואר וללוות את המותג לאורך השנה בטלוויזיה ובדיגיטל. הקמפיין יציג את מוצרי המותג בצורה הומוריסטית ומפתיעה וידגיש את המסר המרכזי של איכות ונוחות בשימוש.



Morphy Richards הוקמה בשנת 1936 בבריטניה והיא תחגוג בשנה הבאה 80 שנות פעילות. לאחר כחמישים שנה בשנת 1972 הפכה Morphy Richards ליצרנית מוצרי החשמל הגדולה ביותר בבריטניה עם למעלה מ-10,000 עובדים ו-45 מיליון מוצרים. נתונים אחרונים מצביעים כי למעלה מ-96% ממשקי הבית בבריטניה מחזיקים לפחות במוצר אחד של המותג. גם בישראל זוכה Morphy Richards להצלחה בתחום מוצרי החשמל למטבח.



הקמפיין החדש כולל סדרת סרטונים המציגה את עופר טלקר כמי שמבצע את מטלות הבית ואת ג'ניפר מתאהבת, לא בו אלא במוצר.


ג'ניפר סנוקל מהדמויות הבולטות והמשעשעות בתוכנית "מעושרות" בערוץ 10 ויזמית בתחומי הבנייה, ובעלה עופר טלקר, כדורגלן, מאמן קבוצה בליגה הלאומית ובוגר התוכנית "זוג מנצח "VIP, התחתנו בקיץ שעבר. לזוג 7 ילדים (5 של סנוקל משני בעליה הקודמים ו-2 של עופר מנישואיו הראשונים), והם מתגוררים בדירה מפוארת ברמת השרון.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים