חברת קונטקט, המתמחה בפתרונות תקשורת וניהול מועדוני לקוחות, בשת"פ עם אתר המסעדות Rest – מציעות חבילת שירותים לבעלי עסקים מענף המזון, בתחום ניהול מועדוני לקוחות. החבילה כוללת מגוון פתרונות לכל צרכי העסק הנוגעים לניהול קשרי לקוחות ובניית מערכת יחסים אפקטיבית וארוכת טווח עמם. שירותים אלה מבוססים ברובם על שימוש בטכנולוגיית הסלולר, כגון SMS, MMS וכן דיוור ישיר בדואר רגיל ואלקטרוני.
ל- Rest, אתר המסעדות המוביל בישראל, יש את מ"ס העסקים הגדול ביותר מענף המזון והמשקאות בישראל.
לדברי לירון דרור מנכ"ל Rest , יוכלו מעתה לקוחות מענף המזון לקבל עוד מוצר מוביל שיתווסף ליתר המוצרים שמציעה חברת .Rest חבילת הניהול שאנו מציעים מאפשרת לבית העסק פיתרון
הכולל בתוכו כלים מתקדמים לבקרה, לוגיסטיקה וניהול מידע, מערכת המאפשרת לבצע איסוף מסדי נתונים אודות לקוחות קיימים, ניתוח ואפיון מסד הנתונים, וכך לתקשר באופן ייחודי ופרסונלי לכל לקוח ולקוח.
לדברי שרית ילוב, מנהלת מחלקת החטיבה העסקית בקונטקט, לאור העובדה כי סל הקנייה של לקוחות חוזרים הנו גדול בכ- 20 אחוז בממוצע מסל הקניות של לקוחות מזדמנים, מנהלי שיווק רבים מגיעים למסקנה שחשוב להשקיע מאמצעי שיווק בקרב לקוחות קיימים, שעלות השימור שלהם זולה משמעותית מעלות הגיוס של לקוחות חדשים.
"חברת קונטקט מציעה זה למעלה משנה, שירותים מסוג זה ללקוחות מתחומים כגון אופנה, חיי לילה,מסעדות ועוד, תוך שימוש במגוון פלטפורמות שיווקיות ובדגש על הפלטפורמה הסלולארית, המתאפיינת בפרסונליזציה, מהירות תגובה וחדשנות", אומרת ילוב ומוסיפה כי, "שילוב בין המותג המוביל Rest בענף המזון יחד עם הידע והניסיון המקצועי שיש לקונטקט בתחום התוכן הסלולרי וניהול מועדוני לקוחות, מאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים כמו מסעדות, לנהל ולשמר לקוחות בעלויות מינימליות ותוך השגת ערך מוסף גבוה ללקוחותים".