שת"פ בין עכבר העיר לחנויות רחוב דיזנגוף: "דיזנגוף ללא מע"מ!"

במהלך השנתיים האחרונות, אנחנו עדים לשינויים ולפריחה המחודשת של רחוב דיזנגוף בתל אביב. הרחוב מתפאר בעשרות חנויות מעצבים צבעוניות ובתי הקפה והברים החדשים שנפתחו בו במהלך תקופה זו, מהווים את אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים לתושבי העיר וסביבתה.



בעיתון עכבר העיר מבית רשת העיר, החליטו למנף את ההמגמה ולנצל אותה לפעילות שיווקית. בהנהלת המוסף הוחלט להשיק את "עכבר דיזנגוף" המהווה 'מדריך למשתמש ברחוב דיזנגוף'. "המדריך ירכז בתוכו את המוטיבים המרכזיים של תרבות רחוב דיזנגוף, ויהווה מפת התמצאות אורבנית, קולינרית, אופנתית ותרבותית של הרחוב, אז והיום", אומרים שם.



לרגל ההשקה, יזם עכבר העיר הפנינג אורבני ייחודי, במסגרתו ישתף פעולה עם מגוון חנויות מעצבים ברחוב דיזנגוף בחגיגת "דיזנגוף, שישי ללא מע"מ", שתיערך ביום שישי, ה- 18 במאי 2007. בין חנויות המעצבים שייקחו חלק בפרויקט ויציעו את הקולקציות שלהן למכירה ללא מע"מ – דורון אשכנזי, דורית שדה, טובהל'ס, יוסף, נעמה בצלאל, דוד ששון, בנות, נירית לבב ועוד. החנויות המשתתפות בהפנינג יסומנו במדבקת "שישי ללא מע"מ" וורודה על גבי חלון הראווה.



בנוסף, במהלך ההפנינג תתקיים מסיבת צהריים בבר-קפה החדש "ג'רמיה" בפינת דיזנגוף-ירמיהו, החל מהשעה 11:00, מועדון ה- MATE יארח הופעת ג'אז חיה, כמו כן יתקיימו מופעי רחוב, ירידי אמנים ועתיקות, מופע חווייתי של "תיאטרון פנים" ועוד.



מדריך עכבר העיר דיזנגוף יצורף ביום שישי הקרוב, 18.5.07, לעיתון "העיר" ולמנויי עיתון הארץ.



אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס