שת"פ בין רשת YELLOW, עמותת אתגרים והחברה הגאוגרפית בתחרות "המטמון הגאוגרפי"

רשת חנויות הנוחות YELLOW שבתחנות פז ועמותת אתגרים ישתפו פעולה עם החברה הגאוגרפית בתחרות "המטמון הגאוגרפי", מסע תחרותי חוצה גבולות, המשלב רכיבה על אופניים בתנאים שונים של תוואי שטח, הכולל אתגרים של ידע, חשיבה, תכנון פיננסי ואסטרטגיה.



מתוך תפיסה שיווקית כי תחום הרכיבה התחרותית על אופניים הינו תחום שהולך וצובר תאוצה בקרב קהלים רבים, בחרה החברה הגאוגרפית לשלב בין כמה עולמות תוכן בהם היא מתמחה, תחום הידע (גאוגרפי, היסטורי, ארכיאולוגי, זאולוגי, אקטואליה ועוד) ותחום הפקת האירועים המתוקשרים למען קידום מטרות, והפעם במטרה להגביר את המודעות הציבורית לחשיבות ספורט הרכיבה.

עמותת אתגרים הוקמה במטרה לשקם פיזית, נפשית וחברתית ילדים, נוער ובוגרים מקרב ציבור הנכים להם מגבלות פיזיות, נפשיות וצרכים מיוחדים, באמצעות פעילות ספורט אתגרית. היא משלבת אותם בחברה, מאפשרת להם שוויון הזדמנויות ומוכיחה כי גם הם יכולים להיות ולחיות כמו כולם. עמותת אתגרים פנתה אל החברה הגאוגרפית במטרה להשתלב בפרוייקט המטמון הגאוגרפי ולהוציא אליו 15 זוגות עם אנשים בעלי מגבלות שונות. צוותי אתגרים יהיו רכובים על אופניים רגילים וגם על אופני טנדם (אופניים לשניים), המאפשרים לאנשים עם מוגבלויות כגון לקות ראייה, שיתוק מוחין ועוד בעזרת מתנדב מוביל לרכב על אופניים. איילת כהן, רכזת אופני טנדם בעמותת אתגרים ציינה "שזו הזדמנות פז לחברי אתגרים להשתתף באירוע מיוחד כזה, בו הם ממש כמו כל שאר המתחרים, מאתגרים את קצה גבול היכולת שלהם במאמץ המשותף".



רשת Yellow, הצטרפה לפרוייקט "המטמון הגאוגרפי", על מנת לתמוך בצוותי אתגרים ולאפשר להם להשתתף במסע, להתמודד עם האתגר ולצלוח אותו בהצלחה. תמיכתה של Yellow, היא פועל יוצא של יעדיה, לאתר צרכים שונים של הציבור הנמצא בדרכים ולתת להם מענה תוך שלוב תרומה לקהילה. לדברי דנה פולק, מנהלת השיווק של Yellow, מעורבותה של Yellow בפעילות משלבת שני יעדים של הרשת – מתן מענה על הדרך לסגנון חיים בריא ותמיכה באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים כתרומה לקהילה. "Yellow כרשת חנויות הנוחות המובילה בישראל, שמה לה למטרה לשמש כמוביל בענף גם בתחום התמיכה בתרבות הפנאי, הן בנישה של פעילות ספורטיבית והן במעורבות בקהילה. השת"פ הנוכחי עם עמותת אתגרים והחברה הגאוגרפית, מהווה פלטפורמה מצויינת להגשמת הרעיון". 136 סניפי Yellow, נמצאים בפריסה ארצית רחבה ונותנים מגוון פתרונות על הדרך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.



במסגרת שת"פ זה ישתלבו כ-30 אנשים בעלי מגבלות שונות בתחרות ה"מטמון הגאוגרפי". רוכבים אלה ירכבו על אופני טנדם בהם הרוכב מקדימה הוא מתנדב.



" אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף פעולה ראשוני זה, שנעשה בין Yellow ועמותת אתגרים לבין החברה הגאוגרפית. המטמון הגאוגרפי, עומדת להיות התחרות האתגרית המסעירה והמרגשת הראשונה בישראל ", אומר רמי רושקביץ, סמנכ"ל השיווק בחברה הגאוגרפית. "התחרות פונה לכל רוכבי האופניים בישראל, והיא תשלב בין מיומנות רכיבה, הכרת השטח, התמצאות, יכולת הישרדות וידע נרחב בתחומים שונים. אנו מתכננים להפוך את התחרות למסורת שנתית, יחד עם תחרויות נוספות, מבית החברה הגאוגרפית, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחוויה הישראלית כמו מסע האיסוזו צ'אלנג' ומסע מלכת המדבר ואני רואה אתגר אמיתי בשילוב אנשים בעלי מגבלות שונות באוכלוסיה, דרך פרוייקט המטמון הגאוגרפי ואולי בעתיד אף דרך הפרוייקטים האחרים אותם הזכרתי".


פרטים נוספים לגבי תחרות המטמון הגאוגרפי ניתן למצוא באתר האינטרנט של התחרות בכתובת: www.matmon.ynet.co.il

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר