תאגיד התיירות העירוני באילת ועיריית אילת השיקו השבוע קמפיין חדש לתיירות החורף בעיר אילת. הקמפיין משלב מספר מדיות והפניה למתחם דיגיטלי חדש בפייסבוק בשם #אילתים_אוהבים_לארח. מטרת הקמפיין והמתחם היא לחשוף את התייר הישראלי ליתרונות תיירות החורף בעיר – כגון מחירים משתלמים, זמינות גבוהה, פעילויות למגוון קהלים ומזג אוויר נוח. במתחם ובתשדירי הפרסומת שיעלו מוצגים נותני השירות בעיר – תושביה שעוסקים באירוח ברמה הגבוהה ביותר, כל השנה.
הקמפיין בהיקף 400,000 ₪ יכלול 8 סרטוני תדמית של כ-10 שניות, בהם מוצגות דמויות שונות בעיר המיועדים לשידור בערוץ 10, 8 סרטונים באורך דקה לפייסבוק, 4 תשדירי רדיו באורך 20 שניות שמציגים את הפסטיבלים הגדולים של העיר ויעלו בגלי צה"ל ובגלגל"צ, 25 סרטונים קצרים בפייסבוק המציגים את נקודות העניין בעיר שהתייר הישראלי לרוב אינו מכיר, תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם מתוך חיי החופש של העיר ועוד. החידוש בקמפיין הוא הצגת אנשי העיר – הפסיפס האנושי שמרכיב את חווית האירוח של התייר הישראלי ושמוצג לראשונה בקמפיין פרסומי. בסרטונים אפשר לפגוש מדריכי טיולים, שפים, אנשי אירוח ולינה, מפעילי אטרקציות, מדריכי צלילה, מסעדנים ועוד.
הקמפיין עולה מספר שבועות אחרי שאתר TripAdvisor העולמי דירג ופירסם את עשרת היעדים הצומחים והמומלצים לביקור ב-2017. בעשרת הגדולים, העיר אילת היא היחידה מישראל והיא נמצאת במקום השביעי והמצוין, בין אל נידו שבפיליפינים לבין לאס פאלמס בגראן קנאריה, ספרד.
דוגמאות לסרטונים:
https://www.youtube.com/watch?v=MPUJM-m12AQ&feature=youtu.be – שי קיסוסקי מסביר למה כדאי ליפול למים בחורף האילתי
https://www.youtube.com/watch?v=FmYkW7JI9wc&feature=youtu.be – ארז הרנשטט מגלה את אוצרות המדבר באילת
שם המפרסם: תאגיד התיירות העירוני באילת
מנכ"ל: יוסי חן
מנהלת שיווק: ליאת אגסי
רכזת שיווק: ירדן גלרנטר דדון
קריאייטיב: תאגיד התיירות העירוני אילת
משרד: אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת
רכזת פרסום: עדנה סבן