מערך השירות החדש – שירות CARRIER כולל למעלה מ- 30 טכנאים מקצועיים וקבלני משנה הפרוסים ברחבי הארץ.
מתדיראן נמסר כי המערך עבר הכשרה מקצועית ויסודית, על מוצרי תדיראן Carrier לסוגיהם וטכנאיו יגיעו תוך 24 שעות לבית הלקוח, עם כל הציוד הנדרש ו/ או מזגן חלופי.
מערך השירות העצמאי, נתמך במערך לוגיסטי יעיל ובמוקד טלפוני הכולל: עמדות טכנאים ועמדות נציגי שירות, מערכת מחשוב לניהול השיחות הנכנסות באופן יעיל ומהיר (מענה עד חצי דקה), תוך כדי הדרכת קבלני המשנה בעבודה, ומחלקה המתמחה בטיפול אנשי מקצוע ולקוחות מוסדיים.
עוד נמסר מתדיראן כי "מערך השירות העצמאי, נועד להעניק ללקוחות החברה שירות בסטנדרטים מתקדמים וברמת השירות הגבוהה ביותר בשוק, דוגמת: זמן תגובה על פי דרישת הלקוח, ניידות שירות ברחבי הארץ, חלקי חילוף זמינים ומתן תמיכה ופתרונות כוללים לאנשי המקצוע ועוד".
למערך שירות CARRIER מרכז מכירות ארצי לחלקי חילוף ומחסני לוגוסטיקה הפרוסים ב- 4 נקודות ברחבי הארץ: באר שבע, חולון , עפולה ומפרץ חיפה, זאת על מנת להקל על הנגישות וההפצה.
דני גולדשטיין, מנכ"ל תדיראן CARRIER אומר: ה"אני מאמין של תדיראן CARRIER מחייב אותנו בישראל, לסטנדרטים הבינלאומיים של החברה ושירות מקצועי ואיכותי, המהווה נדבך חשוב להצלחת החברה ולחיזוק הנאמנות עם המתקינים, המפיצים והלקוחות".
לדבריו: "השירות הנו ליבת העסקים שלנו ומערך השירות הינו גורם חשוב ומכריע, המהווה תמיכה בליבת העסקים שלנו, המגובה בכלים ואמצעים טכנולוגיים מהמשוכללים בעולם, דוגמת: מערכת ניהול מידע חדשנית, מערך טלפוני בעל יכולת CALL CENTER, מערך איסוף נתונים נייד באמצעות מסופנים, מערכת ניהול ידע המאפשרת לאפיין תקלות און ליין, מערך הדרכה טכני ועוד".
חברת תדיראן Carrier נמצאת בבעלות מלאה של קונצרן CARRIER העולמי
שהינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מיזוג אוויר, בלמעלה מ- 180 מדינות ברחבי בעולם.