תוכנית הבוקר של רדיו תל אביב תשודר מניידת ממותגת של "פריגת"

חברת המדיה Carat Media One תפרה למותג המיצים "פריגת סחוט" פעילות שת"פ ייחודית, ראשונה מסוגה בארץ ואפילו בעולם, עם תוכנית הבוקר הפופולרית של תחנות הרדיו 102FM ו-102FM המשודרת מדי יום בין 7:00 ל-9:30. היקף שיתוף הפעולה נאמד ב- 50 אלף דולר.



במסגרת שיתוף הפעולה, במהלך השבוע הנוכחי משודרת תוכנית הבוקר הפופולרית מתוך הפקקים בצירי התנועה של גוש דן והשרון, כשהמגישים, טל ברמן ואביעד קיסוס, נוהגים ברכב השטח של "פריגת סחוט". בנוסף, צמד השדרנים, מגובים בצוות של אנשי התוכנית, מחלקים בצמתים המרכזיים בצירי התנועה בקבוקי "פריגת סחוט" ללא תשלום.



מ"פריגת" נמסר כי הפעילות המרכזית בשיתוף הפעולה הוא המשחק "סחוט על הבוקר", שבמסגרתו מאזינים שהועלו לשידור מספרים למה קמו ליום החדש מאוד סחוטים. בעלי הסיפורים הטובים ביותר זוכים בארוחת בוקר מפנקת. ביום הגמר הגדול של המשחק, יום ה' הקרוב (22 במרץ), בעל הסיפור הטוב ביותר מבין אלו שסופרו יזכה בחבילת נופש זוגית לפאריז.



מ Carat Media One- נמסר כי פעילות זו ממשיכה את האסטרטגיה השיווקית של מותג המיצים, לחנך את הצרכן לצרוך "פריגת סחוט" בבוקר. עטר מנור, הבעלים והמנכ"ל של Carat Media One: "שיתוף הפעולה שרקמנו עם תוכנית הרדיו הפופולרית נועד להעניק חיזוק אופטימלי למסר השיווקי שחברת 'פריגת' מעוניינת להפיץ – 'יום טוב מתחיל בבוקר'".



Carat Media One היא חברת המדיה העצמאית הגדולה בישראל לרכישת ותכנון מדיה לפרסום. היקף התקציבים שבהם היא מטפלת נאמד ב- 40 מיליון דולר. עם לקוחותיה נמנים החברה המרכזית למשקאות, סנו ועוד.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים