רשת המשקפיים 90-40 (ארבעים תשעים) בבעלות יעקב ודוד הלפרין, מנהליה לשעבר של רשת אופטיקה הלפרין, ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת שישה סניפים חדשים נוספים באזורים שונים בארץ, בהשקעה כספית של כ- 2.5 מיליון ש"ח. במהלך השבועות הקרובים ייפתחו 7 סניפים חדשים ועד סוף השנה תמנה הרשת 30 חנויות בפריסה ארצית. הסניפים החדשים יפעלו במתכונת של חנות בתוך חנות, בתוך סניפי רשת המשביר לצרכן. הסניפים החדשים, מתוכננים להיפתח במהלך חודש יולי בסניפי המשביר החדש לצרכן במרכז עזריאלי, בקריון, בקניון רננים, באילת, חדרה, נהריה ונצרת. פתיחת הסניפים החדשים, מביאה את הרשת למצב של פריסה ארצית.
יעקב ודוד הלפרין הם שניים מבניו של הרב רפאל הלפרין, המחזיק בבעלות על רשת המשקפיים הותיקה "אופטיקה הלפרין". יעקב שימש כמנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין כמעט מיום היווסדה, ודוד, כיהן כסמנכ"ל הרשת. לפני זמן לא רב, מצוידים בידע שרכשו במהלך עבודתם בעסק המשפחתי, החלו השניים בהקמת רשת משקפיים מתחרה – '40-90'. מאז יציאתם לדרך פותחים השניים סניף אחר סניף בסמוך מאוד לסניפי 'אופטיקה הלפרין' שבבעלות האב, לעתים במרחק של מטרים ספורים בלבד.
לדברי יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת 90-40: "שני הסניפים הראשונים שפתחנו ברשת המשביר בירושלים זכו להצלחה גדולה מיומם הראשון. לאור הניסיון החיובי ולאור הצלחתם סניפים אלה, החלטנו לפתוח סניפים נוספים במתכונת זו. במהלך החודש הקרוב צפויים להיפתח שבעה סניפים, ומתוכננים להיפתח סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים, כאשר אנו מתכוונים להגיע לפריסה מלאה של רשת 90-40 בכל אחד מסניפי המשביר החדש לצרכן."
עוד מוסיף יעקב הלפרין: "סניף הקריון, יהיה סניף הדגל של הרשת באיזור הצפון וככזה, הוא כפול בגודלו מהסניפים האחרים ומתפרס על פני 50 מ"ר. סניף זה ייתן מענה לתושבי האיזור המבקשים לקבל מוצר איכותי ואופנתי במחיר זול ביותר. במקום ניתן יהיה למצוא למעלה מ- 1,000 דגמי משקפי ראיה אופנתיים המתאימים לילדים, נוער ומבוגרים ובתחום משקפי השמש ניתן יהיה למצוא את הדגמים החדישים ביותר של מותגי העל ביניהם ג'ורג'יו ארמני, דיור, ולנטינו, פראדה ועוד במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק."
בשל מה שנראה כהצלחה של הרשת החדשה בצורה מאוד מהירה נשאלת השאלה, האם התחרות היא אמיתית בתוך משפחת הלפרין? ואולי, רק אולי, מדובר במהלך שיווקי מבריק להקמת רשת נוספת שמהווה מותג אלטרנטיבי נוסף לציבור רוכשי המשקפיים. לאור העובדה כי שני האחים מדגישים כי אין סכסוף משפחתי ובמסגרת אמונתם הדבר החשוב ביותר הוא כיבוד אב ואם, ייתכן שאולי בכל זאת יש כאן מהלך שיווקי חכם.