החברות סרגטה וקונפרנס ארט מקיימות את תחרות הריאליטי הראשונה מסוגה באינטרנט – exit'09.
מטרת התחרות היא לאתר רעיון אינטרנטי מבריק ולהעניק למנצח חבילת פרס בשווי של כ- 250,000$ הכוללת תמיכה וליווי מקצועי מחברות מובילות במשק.
החברות ילוו את הזוכה בפיתוח המוצר, מיתוג ועיצוב, יעוץ עסקי, תמיכה בנושאי פטנטים, יעוץ משפטי, חומרה, תוכנה ועוד.
התחרות תמשך 4 שבועות, כשבכל שבוע יבחר הקהל בבית את הפייבוריט שלו דרך אתר האינטרנט ובסוף תהליך חצי גמר וגמר, שיתקיים ב- 13 בספטמבר, ייבחר הזוכה.
המעוניינים להשתתף בתחרות, ייכנסו לאתר www.exit2009.com ויעלו סרטון באורך של עד 60 שניות ובו יציגו את הרעיון.
המנצח ב- exit'09 יזכה לתמיכה מקצועית של סרגטה, חברת המיתוגnascent , KPMG סומך חייקין, משרד עורכי הפטנטים לוצאטו את לוצאטו, IBM, משרד עורכי הדין שביט בר-און, דורן תקשורת, Sun Microsystems ו- Google, שיחברו יחד בכדי להפוך את הרעיון להצלחה עסקית.
לדברי צביקה קליינמן, מנכ"ל סרגטה ממייסדי התחרות: "המטרה של התחרות היא לאפשר לכל אדם בעל רעיון מקורי למיזם אינטרנטי להגשים את החלום ולהקים סטארט-אפ. אנו מאמינים שלפיתוח רעיון דרוש יותר מאשר מימון. בתקופה שבה הריאליטי נכנס לכל בית בישראל, מצאנו לנכון לעשות שימוש באותו הפורמט גם באינטרנט ולתת במה לכל אחת ואחד שרוצים לפרוץ קדימה עם הרעיון".
לדברי אסף גרי, שותף מנהל ב- nascent: "ראינו לנכון להשתתף ב- exit’09 בכדי לקדם את החדשנות בישראל. לרבים מאיתנו יש רעיונות ודעות, ו- exit’09 מספקת את התמיכה והליווי המקצועי שיאפשר לקחת רעיון אינטרנטי ולהפוך אותו להצלחה עסקית".
מוזמנים להגיש בקשה להשתתפות בעלי רעיון אינטרנטי המעוניינים להפוך את הרעיון שלהם להצלחה עסקית. להשתתפות www.exit2009.com