בימים אלה משיקה החברה את סדרת "לה קרמריה ITALY" בגביעים. תחת הכותרת "חורף איטלקי חם" תצרף גלידות נסטלה לסדרת "לה קרמריה ITALY" שני מוצרים חדשים, הפעם בגרסה חורפית וחמימה ובאריזה אישית.
הגביעים ישווקו במארז הכולל 3 גביעים, לבחירה בשני טעמים: טעם וניל תות – גלידת וניל עם חתיכות תות טרי; וטעם מוס שוקולד עם אגוזי לוז. כל גביע מכיל 75 גרם, של גלידת חורף המאופיינת במרקם אוורירי ונמס בפה המתאים לעונה.
ממחקרים שערכה גלידות נסטלה עלה כי הצרכן הישראלי מעדיף לקבל את הגלידה במנה אישית ומדודה, באופן שיוכל לשלוט הן על הכמות שהוא צורך והן על הפיתוי שבאכילת גלידה ללא הגבלה.
לדברי יובל גדרון, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה: "מנתונים שיש בידינו עולה כי בארה"ב הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על 22 ליטר גלידה בשנה, בעוד שבישראל עומדת הצריכה הממוצעת לנפש על 6.5 ליטר גלידה בשנה בלבד. אנו מאמינים כי בישראל, שהיא מדינה חמה גם בחורף, יש פוטנציאל גדול לצריכת גלידות גם בחורף".
סדרת "לה קרמריה ITALY" הושקה ביוני 2006 באריזה משפחתית מהודרת בגודל 700 מ"ל. הסדרה כוללת שלושה טעמים ייחודים, מפנקים ומענגים: וניל גורמה – גלידת וניל על בסיס שמנת עם מקל וניל; קוקוס עם שבבי שוקולד ושקדים; ושוקולד אגוז – גלידת שוקולד עם חתיכות אגוזים.