תימור גורדון (מנכ"ל ארק אינטראקטיב) יספר על ה- Nokia N95 ב"דמרקר קפה"

היום נודע כי נרקם שיתוף פעולה שיווקי מקורי וייחודי בין יורוקום נציגת Nokia בישראל ובין אתר דמרקר קפה לרגל השקת מכשיר הדגל Nokia N95 בהיקף כספי של 400,000 ₪.



הפעילות תתבצע בדמרקר באמצעות הבלוג של תימור גורדון, מנכ"ל חברת האינטראקטיב של יורוקום – ארק, לדברי תימור "הבלוג יחשוף מנקודת המבט שלי את ההתאהבות במכשיר החדש שהוא יותר מחשב אישי מטלפון, החל במצלמת 5 מגה פיקסל שמשאירה את הדיגיטלית הרגילה שלי בארון, דרך ה- gps המובנה, חיבור ה- usb , נגן המדיה המבריק וכלה במחפש האוטומטי לחיבור wifi . בפעם הראשונה אני חווה all-in-one אמיתי, וחשתי צורך לספר על כך לגולשים מנקודת המבט האישית. הצעתי ליורוקום את הרעיון, ולשמחתי הם אהבו את הרעיון והחליטו ללכת איתו עד הסוף, כולל קמפין אינטרנט בהיקף גדול".



לדברי נועה לור כרמלי, סמנכ"לית השיווק של יורוקום Nokia "ה-95N הוא יותר ממכשיר סלולר ועתיד לשנות לחלוטין את הרגלי הצריכה שלנו. במקום להסתובב עם מספר מכשירים- הכל מתכנס למכשיר מתקדם אחד! הפלטפורמה הייחודית שבחרנו הינה ממוקדת קהל מטרה ובאמצעותה נחשוף, נכיר ונשתף באופן מקורי וייחודי את חווית השימוש ב-95N".



הבלוג יציג את הטלפון והתועלות שלו, ויערוך תחרות בין גולשי דמרקר המבוססת על סרט הפרסומת. הגולשים יתבקשו לשלוח תמונות המראות מה יש להם בכיסים, (כמו בפרסומת), ולהסביר איך הפריט שיש להם בכיס מחבר אותם לדברים שהם אוהבים. המשתתפים ישולבו בפרסום הפעילות באתרים המובילים ברחבי האינטרנט, כשהזוכה יקבל במתנה את ה Nokia N95 . הפרויקט יקודם באתרים דמרקר, One, וואלה ו- ynet



במקביל, תעלה החברה קמפיין פרסומי בהיקף כספי הנאמד בכ- 700,000$ באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Leo Burnett . ההשקה תכלול מגוון ערוצי מדיה וביניהם קמפיין טלוויזיה, אינטרנט, קולנוע, שילוט חוצות. לור כרמלי הוסיפה כי "ניקח את הסיסמא Connecting People צעד אחד קדימה ומבטא את האסטרטגיה התקשורתית בה נוקטת NOKIA השנה: "NOKIA מחברת אותך לדברים שחשובים לך".




קרדיטים:


גלר נסיס


סמנכ"ל קריאייטיב: רוני שניידר


מנהלת קריאייטיב: קרן קיי


קופירייטר: אבישי פרידלר


ארט דיירקטור: גליה קדם


מנהלת מחלקת אסטרטגיה: ליאת קידר


מנהל אשכול לקוחות: אורן דיבון


סופרוויזרית: איה אורפז


תקציבאי: לירז סופרין


מפיקת משרד: מיטל מנחם



קרדיטים קמפיין אינטרנט:


מנהלת תחום אינטרנט ביורוקום- ענת אלחנני


ארק אינטרקטיב


סמנכ"ל קריאיטיב- דותן קופר


ניהול לקוח- אלדד אביטאן


מנכ"ל ארק – תימור גורדון

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים