יוניליוור ישראל משיקה קמפיין המשך לסדרת פינוקי הבריאות של תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בהשקעה כוללת של 3.5 מליון ₪. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ממוקדת לנשים .
הקמפיין יכלול מס' סרטונים ויתבסס על מצבים של רוגע, שלווה, טבעיות, הבונים את המסר: "רגע של פינוק". כל הסיטואציות לקוחות מעולם הטבע, כש"פינוקי בריאות" מהווים חלק בלתי נפרד מסמלי הטבע והשלווה.
הקמפיין יתקשר את מיצוב האריזות החדשות של סדרת פינוקי בריאות, יבדל אותו כסדרת מוצרי הדגנים המפנקת ביותר וילווה בסיסמא: "רגע של פינוק".
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " שוק הדגנים הינו שוק בעל שיעורי צמיחה גבוהים. תחום דגני מבוגרים זכו לצמיחה של 13.5% ברבעון האחרון (איי סי נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי) ותחום חטיפי הדגנים זכה לצמיחה של 17.5% ברבעון האחרון. בעולם מתפתחים שני טרנדים מרכזיים: טרנד של בריאות וטרנד של פינוק. יוניליוור, כחברה המובילה את שוק הדגנים בישראל, זיהתה כבר בעבר את הצורך במוצרים בריאים ומפנקים וממשיכה להשקיע בתחום תחת מותג "פינוקי בריאות" כל העת.
תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בונה ומפתחת את שוק דגני הבוקר למבוגרים ויוצרת מגוון ועושר של אפשרויות המשלבות בתוכן איכות גבוהה והרגשת חיוניות".
דורון זילברשטיין, מנהל השיווק של תלמה: "סדרת "פינוקי בריאות" מהווה כיום 66% משוק הדגנים למבוגרים, (איי סי נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי). מדובר במוצרים המכילים מגוון תוספות, ולפיכך מאפשרים פינוק טבעי לאורך היום העמוס של מרבית הצרכנים. הקמפיין החדש מתבסס על ערכים של שלווה, עושר, פינוק וטבע, המבטאים היטב את ערכי המותג הייחודיים.