תלמה, מובילת שוק חטיפי הדגנים בישראל, משיקה את תלמה to go, סדרת חטיפי דגנים אפויים למבוגרים ב-3 טעמים. מדובר בצעד ראשון של החזרה של תלמה לפעילות בזירה זו.
לפי נתוני נילסן* ענף חטיפי הדגנים בישראל מגלגל כ-280 מיליון שקל בשנה. כשתלמה וג'נרל מילס לבדן מהוות יחד כ-44% מנתח השוק. ענף זה פונה לשני קהלים שונים שמקבלים מענה מוצרי נפרד. על מכירות חטיפי הדגנים למבוגרים חולשים כיום מספר יצרנים בהם: ג'נרל מילס, שטראוס ונסטלה, בעוד שאת קטגוריית חטיפי הדגנים לילדים מובילה תלמה.
יונתן אלבום, מנהל שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל מסר כי "על אף התחרות הגוברת בשנים האחרונות, שמרה תלמה על מובילותה בקטגוריית חטיפי דגני הילדים בישראל. אנו גאים להשיק את סדרת to go שמהווה עבורנו הזדמנות לחזור לשוק חטיפי דגני המבוגרים עם מוצר שמשלב ערך תזונתי, טעמים מעולים ומחיר אטרקטיבי".
ענף חטיפי הדגנים בעולם נמצא בצמיחה עקבית, בין היתר בעקבות אורח החיים המהיר שמאלץ אכילה "על הדרך" ופחות ארוחות מסודרות. מוצרי האכילה On the go, הכוללים גם את חטיפי הדגנים, נמצאים בצמיחה. במדינות מובילות באירופה צמחה הקטגוריה בשיעור משמעותי ובחלקן אף דו ספרתי.