תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, מרחיבה את מגוון הדגנים למבוגרים ומשיקה מוצר חדש– דגני בוקר עשויים חיטה מלאה ואורז. השקת המוצר תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.
נושא השמירה על משקל, המלווה בדרך כלל עם עריכת חשבונות וספירת קלוריות, הינו חלק משגרת חייה של כמעט כל אישה. האם מותר לאכול את בורקס הזה? האם לסרב לפרוסת הלחם? ואם כבר אוכלים אז חייבים לקזז על מנת לאזן . הקמפיין, אשר יובל על ידי אורנה בנאי המשמשת כפרזנטורית של דגני תלמה, יעסוק בהתחשבנות זו בצורה הומוריסטית, ויציג את המוצר שיכול לפתור אותן מכך.
דגני תלמה חיטה מלאה ואורז מציעים לצרכניות פתרון טעים ומזין אשר מסייע בשמירה על המשקל ובמקביל פוטר מהצורך לעסוק בחשבונאות אין סופית . הדגנים החדשים, מכילים סיבים תזונתיים ובעלי מרקם פריך במיוחד . הדגנים זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה אל מול מוצרים מתחרים.
כחלק מהמהלך רחב ההיקף של תלמה בשנה האחרונה תחת המסר "הכוח להצליח", ומתוך הבנה עמוקה של צרכי הצרכנית, נבנו בתחום הדגנים שני עולמות שמטרתם לתת לצרכנית מענה לצרכים שונים: עולם של פינוק – המציע מגוון מוצרים הנותנים מענה לצורך בפינוק תוך שמירה על תזונה נכונה ומזוהה עם צבעים סגולים; ועולם האיזון הכולל בתוכו מגוון רחב של מוצרים אשר נותנים מענה לצורך בשמירה על משקל, תזונה נכונה ואורח חיים בריא ומאופיין בצבעים ירוקים. דגני תלמה חיטה מלאה ואורז הינם מוצר נוסף בסדרת האיזון ומטרתם לסייע במאבק היומיומי של שמירה על המשקל.
שלי קליינרט-זורע, מנהלת תחום דגני המבוגרים בתלמה: " התחשבנות באוכל מאפיינת את חייהן של נשים רבות. דגני הבוקר החדשים של תלמה עוזרים לנשים לעשות חשבון אחד פחות מבלי שיהיה להן צורך להתפשר על טעם מצוין וערכים תזונתיים גבוהים. אנו שמחים להרחיב את מגוון הפתרונות שמציע המותג, ולהמשיך להעניק לצרכניות שלנו את הכוח להצליח בכל הקשור בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן ושמירה על המשקל."
הקמפיין, תחת המסר "עושה לעצמך חשבון על כל דבר שאת אוכלת? עכשיו את יכולה לעשות חשבון אחד פחות!" יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כשבועיים.
בנוסף תיתמך ההשקה בפעילות אינטרנט ופעילות קד"מ ייחודית אשר תחזק את מסר ההתחשבנות ואת המענה שמעניק המוצר לנושא זה.
דגני חיטה מלאה ואורז מוצעים במחיר של 20.99 – 23.99 ₪ לאריזה במשקל 400 גרם.
קטגורית הדגנים נאמדת בכ- 600 מיליון ₪. הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ- 60% (נילסן, כספי, שנתי, 2008). תחום המבוגרים מהווה 1/3 מהקטגוריה.