תלמה, מובילת קטגוריית הדגנים בישראל, מעלה קמפיין פרסום ל"שוגי בריבוע" – ריבועי דגנים בטעם דבש, משיבולת שועל מלאה, שהושקו לאחרונה. בקמפיין תשקיע יוניליוור 5 מיליון שקל, והוא ילווה בסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".
הקמפיין מהווה נדבך נוסף במהלך הפיכתו של שוגי למותג על, כפי שהכריזה תלמה לפני מס' שבועות. במסגרת זו, הורחבה סדרה שוגי והושקו שני מוצרים חדשים: האחד, שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר. המהלך כלל גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", ספורטיבי ואנרגטי.
הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, מודעות בעיתונות ילדים ונוער, פעילות בבתי קולנוע וקמפיין אינטרנט.
בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים וכדומה.
בנוסף תכלול הפעילות גם שיתוף פעולה עם אתר "טיפו", במסגרתו יוקם לשוגי אתר משחקים מיוחד שיכלול פעילויות מגוונות וכיפיות עבור ילדים, המתחברות למותג.
יהודי ליפמן , סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "הרחבת סדרת "שוגי" היא שלב ראשון בבניית "שוגי" כמותג על בתחום דגני הילדים. הקמפיין הנוכחי לשוגי בריבוע מדבר בשפת הילדים ומציג את שוגי החדש בסיטואציות מדליקות, המתחברות לרוח ה"ריבוע". חלק מהסצנות בקמפיין נבנו כתוצאה מרעיונות שהעלו ילדים בקבוצות מיקוד שערכנו".