תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את תחום הדגנים בישראל עם נתח שוק של 61.1% (איי.סי.נילסן, כספי, שנתי, יוני 2006), ממשיכה לחזק ולהרחיב את סדרת כריות (31.8% נתח שוק), ומשיקה את כריות צ'וקולדה – דגנים פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר, בעלי צורה "גלית" ייחודית.
ההשקה תלווה בפעילות קידום מכירות ייחודית, בהשקעה של כ- 600 אלף שקל. הפעילות, באמצעות חברת טרגט מרקט, תיערך בשיתוף בתי הקולנוע של סינמה סיטי וגלובוס גרופ ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות, תחת הקונספט "לא תאמינו מה קורה בפנים, תפתיע תלמה את הצופים, כשבתוך הקולנוע, על המושבים, ימתינו כוסות מעוצבות של כריות צ'וקולדה המכילות את דוגמת המוצר. במקביל, בסוף מקבץ הפרסומות שלפני הסרט, יופיע סרטון קצר המזמין את הצופים לבדוק האם בתחתית הכוס מופיעה מדבקת הזכיה. הזוכים יקבלו אריזת כריות צ'וקולדה גדולה (750 ג') במזנון הקולנוע.