תלמה מרחיבה את פעילותה בתחום הדגנים תחת המותג "שוגי" ומשיקה שני מוצרים חדשים, האחד, שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר .
שוגי הינו המותג הראשון המשיק דגנים מופחתי סוכר לילדים, ללא ממתיקים מלאכותיים. כמובילת שוק, מספקת תלמה מענה לצורך במוצרים בריאים יותר ומופחתי סוכר עבור הצרכנים בכלל ועבור הילדים בפרט.
מתלמה נמסר כי מהלך זה מהווה חלק מאסטרטגיית הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור העולמית. כחלק ממגמה זו ביצעה יוניליוור מס' מהלכים בתקופה האחרונה, במטרה לשפר את הערכים התזונתיים של מוצריה, כגון: הוצאת כל צבעי המאכל מדגני הבוקר, הורדת רמות המלח והסוכר במוצרים מובילים, העלאת רמות הסיבים התזונתיים בחלק מהמוצרים. ועוד, מתוך כוונה להמשיך ולפתח מגמה זו גם בעתיד.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "כמובילת תחום הדגנים, חרטה תלמה על דגלה להוביל חדשנות בתחום זה. הטכנולוגיה ואמצעי הפיתוח המתקדמים של יוניליוור העולמית בעולם מאפשרים לנו, בישראל, להביא לצרכן את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר בתחום. המוצרים החדשים בסדרה פותחו כחלק ממגמת הויטליטי של יוניליוור, במסגרתה מציעה החברה מגוון של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים. שוגי שליש פחות סוכר ושוגי בריבוע עונים הן על צרכי הילדים, המחפשים מוצרים טעימים, קראנצ'יים, בעלי צורות מעניינות וכדומה, והן על צרכי האמהות, המחפשות מוצרים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים עבור ילדיהן ".