תם ונשלם: קבוצת עזריאלי השלימה בנייתו של המגדל המרובע במרכז עזריאלי בהשקעה של 50 מיליון דולר




קבוצת עזריאלי הודיעה היום כי השלימה את בנייתו של המגדל המרובע במרכז עזריאלי. העמדתו של המגדל המרובע בצמוד למגדל העגול והמגדל המשולש משלימה את הקמתו של מרכז העסקים הגדול ביותר שהוקם אי פעם בישראל, המתפרס על פני 34 דונם, עליהם כ 340,000 מ"ר מבונה בהשקעה כוללת של 500 מליון דולר.



בניית המגדל המרובע ארכה כשנה ועלות הקמתו נאמדת ב- 50 מיליון דולר. המגדל מתנשא לגובה 154 מטר ונבנו בו 42 קומות המתפרסות על פני שטח של 58,170 מ"ר. שטח כל קומה מתפרש על פני 1,385 מ"ר. 18 הקומות העליונות במגדל ישמשו לטובת השכרת משרדים. יצוין, כי הקבוצה הודיעה היום על תחילת שיווק שטחים אלה להשכרה בהיקף של 25 אלף מ"ר בטווח מחירים בין 21-25 דולר למ"ר.



13 הקומות התחתונות במגדל המרובע ישמשו לבניית מלון הבוטיק Crown Plaza City Center. מדובר במלון עסקים 5 כוכבים DLX אשר יופעל על ידי חברת אפריקה ישראל ובו מתוכננים להיבנות 272 חדרים. 2 מעליות יחברו בין המלון לבין מועדון הכושר והספא "הולמס פלייס" הממוקם בקומת הביניים של המגדלים.



היזם והאדריכל, דוד עזריאלי אמר היום כי "השלמת הפרויקט אותו ליוויתי מאז הגיתי את הרעיון הוא בהחלט ציון דרך אישי משמעותי עבורי, אבל לא פחות חשוב, הוא גם מהווה ציון דרך בהתפתחותה של תל-אביב כעיר עסקים בינלאומית. ואני גאה על כך שתרומתנו לעניין משמעותית".



ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי הוסיף כי "אנו מגיעים לשוק עם פתרונות ייחודיים כל הנודע למתן סביבה תומכת לניהול עסקים מקומיים ובינלאומיים: תשתית תחבורתית, קניון ברמה גבוהה, מכון כושר ומלון אקסקלוסיבי לאנשי עסקים באותו המתחם. אלה יתרונות יוצאי דופן אשר מייצרים ערך מוסף אמיתי ובסיסי לשוכרים שלנו".



קבוצת עזריאלי, שבבעלות איש העסקים דוד עזריאלי, כוללת ארבע חברות: קנית השלום השקעות, קנית ניהול ומימון, עוצמה, גמל, IC ועזריטק. לאחרונה רכשה הקבוצה את חברת האחזקות הבורסאית גרנית הכרמל, הפועלת בתחום הגז, האנרגיה ואיכות הסביבה. בבעלות הקבוצה שבעה קניונים: עזריאלי (תל אביב) איילון (רמת גן), ירושלים-מלחה, הנגב (באר שבע), מרגלית השרון (הוד השרון), חולון ואאוטלט הרצליה (הרצליה פיתוח) . מדי יום מבקרים בשבעת קניוני הקבוצה כ-135 אלף איש בממוצע. סה"כ שטחי הקניונים מעל 150,000 מ"ר ומכילים כ-1000 חנויות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס