תשלובת החלב של תנובה, יוצאת במהלך שיווקי ומשיקה לקראת הקיץ מהדורה מוגבלת ומיוחדת של יופלה מוס, אשר מציעה לצרכנים יוגורט עם מחית פרי במרקם מוס בשלושה טעמי קיץ.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון ורענון בתחום היוגורטים. אנו משתדלים לחדש עבורו כל הזמן עם טעמים חדשים וסדרות ייחודיות. בשבוע שעבר יצאנו עם מגוון טעמים רעננים לדיאט יופלה, ועתה, אנו משיקים את "יופלה מוס" ובפעם הראשונה מציעים יוגורט שהופך לגלידת פירות במקפיא. מדובר בחגיגה אמיתית לאוהבי היוגורט".
מנתוני חודש מאי, תנובה, באמצעות המותג יופלה, הינה החברה הצומחת ביותר ברבעון האחרון בסך שוק היוגורט.
הסדרה תיתמך בקמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון תחת הסיסמא: "יופלה עושה לי טעים!".