תעשיות עינת משנה שם ולוגו

חברת מוצרי הלחם והמאפה "עינת תעשיות מזון" (בבעלות קיבוץ עינת), , מחדשת את פניה ויוצאת במיתוג חדש למוצרי החברה שייקרא "קיבוץ עינת". החל מהיום תשווק החברה את מוצריה באריזות חדשות של המוצרים, לרבות אריזות הכריכים המוכנים, עליהם יתנוסס לוגו חדש, ירוק ומעוצב של קיבוץ עינת. כמו כן ביצעה החברה מהלך להטמעת השם החדש והלוגו על גבי משאיות החלוקה שלה, בגדי העובדים וכו'. סך ההשקעה הכספית במהלך נאמד בכ- 1 מיליון ₪.


על-פי נתוני סטורנקסט, מובילה עינת בשוק המבורקד עם נתח שוק של כ-40% ורושמת גידול של כ-19% מתחילת השנה לעומת 2010. לאחרונה החברה חתמה על עסקה עם חברת "עדן טבע מרקט" לאספקת מוצרי לחם ומאפים, לרבות, לחמים מחומרי גלם אורגניים.


לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל "עינת תעשיות מזון", "מאז ומתמיד היה הקיבוץ הערך המוסף של מוצרינו, והחלטנו להעבירו גם לצרכן ולהדגיש את איכותו הנובעת מתעשייה קיבוצית חזקה ומשגשגת. אנו מאמינים כי הנראות החדשה על המדף תשקף את סיפור המוצר ותבליט את יתרונותיו, את האלמנטים הבריאותיים הקיימים במוצרי הבריאות, ניקיון המזון ובטיחות צריכתו. אין לנו ספק שיתרונות אלה יבואו לידי ביטוי בבחירתו של הצרכן.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''