תקציב הפרסום של סנפרוסט-מעדנות לגליקמן נטלר סמסונוב

סנפרוסט וחברת הבת מעדנות, מקבוצת תנובה, בחרו במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, ויחלו את עבודתן עם המשרד בימים הקרובים.



תקציב סנפרוסט-מעדנות טופל במקאן אריקסון עד לפני מספר חודשים, ב-3 השנים האחרונות היקף תקציב הפרסום סנפרוסט-מעדנות היה כ-2.5 מיליון דולר לשנה (מחיר מחירון, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).



מעדנות העלתה לא מזמן קמפיין לרגל השקת סדרת פשטידות משפחתיות ומיני-פשטידות עם מגוון ירקות ללא קמח וללא בצק. הקמפיין כלל גם סרטוני טלוויזיה שהופקו באופן עצמאי ללא משרד פרסום.



חברת סנפרוסט-מעדנות מקבוצת תנובה פועלת בענף המזון הקפוא.



סנפרוסט היא המובילה בישראל בתחום ייצור ושיווק הירקות הקפואים; ומעדנות, חברת הבת, הינה היצרנית והמשווקת המובילה בישראל בתחום המאפים הקפואים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים