תקציב הפרסום של קבוצת נישה לTBWA דיגיטל

תקציב הפרסום של קבוצת 'נישה – השמה איכותית' המתמחה בהשמה יטופל במשרד הפרסום TBWA DIGITAL. תקציב הפרסום הצפוי לשנה הקרובה של נישה יעמוד על כ-800,000$.



קבוצת נישה יוצאת השנה למהלך שיווקי פרסומי אשר יכלול מיתוג מחדש של הקבוצה המתמחה בהשמה בתחומי היי-טק, בכירים, ביוטק, ופיננסים. נישה תקבל את כל שירותי היחידות הפועלות תחת TBWA DIGITAL: פרסום, OnlinePR, שיווק במנועי חיפוש ותוכן שיווקי.



קבוצת 'נישה – השמה איכותית' מתמחה בהשמת בכירים ומקצוענים בתחומי ההייטק ומדעי החיים. את נסיונה הרב, מומחיותה ובעיקר המוניטין צברה נישה בהשמה איכותית בשירות חברות בינלאומיות, ישראליות וקרנות הון-סיכון מהמובילות בתחומי המיחשוב, ההייטק ומדעי החיים.



פול צוקר מנכ"ל ומהבעלים של הקבוצה: "החלטנו ללכת בדרך אמיצה של שינוי האסטרטגיה השיווקית פרסומית שלנו, באמצעות מהלך מיתוגי אשר יבטא את החזון של הקבוצה, הייחודיות והתחומים החדשים בהם אנו פועלים.


הקהל שלנו חי ונושם אינטרנט ולכן בחרנו ב-TBWA DIGITAL כשותפים לדרך, מפאת הניסיון העשיר והחשיבה היצירתית שלהם בתחום. אנו משוכנעים כי יחדיו נוביל את נישה למחוזות חדשים."



גיא מור, מנכ"ל TBWA DIGITAL : "אנו שמחים שנישה בחרו בנו כשותפים להתוויית הדרך. אנו מאמינים, שבאמצעות גיבוש אסטרטגיה חדה ושימוש במגוון כלים במדיה הדיגיטלית נצליח להגיע לקהל היעד של נישה ולממש את מטרות החברה."



בין לקוחות חברת TBWA DIGITAL : מגדל, טרה, טויוטה, מקדונלדס, קואופ ישראל, אלטשולר שחם, דיסקונט משכנתאות, אפריקה ישראל , טוטו ווינר, אדידס.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח