החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ בחרה בפרסום "מימד" לנהל את תקציב הפרסום למותגי קוקה-קולה(המשקאות המוגזים) במגזר החרדי.בשנים האחרונות,טופל תקציב החברה במגזר החרדי ב"פרסום גל BSD ".
הבחירה ב"מימד" נעשתה לאור ניסיונם הרב בעבודה עם מותגים צרכניים מובילים, כולל עבודתם עם מחלבת טרה. בין לקוחות המשרד: יוניליוור ישראל, סנו, אורנג' ואחרים.
"מימד" יתמכו בפעילויות השיווקיות ובפעילויות יחסי הציבור של מותגי קוקה-קולה במגזר החרדי.
חברת קוקה-קולה משקיעה כ-5 מיליון ₪ בשנה בפרסום למגזרים:תקציב הפרסום של החברה במגזר הערבי מנוהל בפובליסיס סקטורס ,תקציב המגזר הרוסי ב"מגזרים" ותקציב המגזר החרדי יטופל כאמור מעתה ב"מימד".