תשלובת החלב של תנובה מרחיבה את קטגוריית הגבינות הלבנות הרכות ומפתחת מוצרים העונים לדבריה לצורך קיים בקרב צרכנים. משיקה החל מהשבוע תחת מותג "גבינות תנובה – הגבינות עם הבית": "ממרח גבינה בטעם שוקולד" ו"גבינת תנובה לאפייה". עוד נמסר המוצר החדש נותן מענה לצורך גובר בקרב הורים המחפשים אלטרנטיבות בריאות אך יחד עם זאת טעימות ומתוקות לממרח עבור הסנדווייץ לילדיהם.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק: "לאחר שביססנו את מעמדה של גבינת תנובה כמותג מוביל הפונה לכל האוכלוסייה, אנו מתמקדים בהשקת מוצרים העונים לצרכים ספציפיים"