אאוטבריין: זינוק בעניין הציבורי בדיאטה ותזונה

משבר הקורונה שינה באופן חסר תקדים את העולם שהכרנו. דברים שהיו מובנים מאליהם כמו ללכת לעבודה, לאכול במסעדה או לנסוע לבקר את המשפחה הפכו בלתי אפשריים בשביל רבים. עם השינוי באורחות החיים השתנו גם תחומי העניין שלנו; התכנים שאנחנו קוראים באתרי החדשות היום שונים לגמרי מאלו שקראנו עד לפני חודש.



אאוטבריין, חברת הפרסום הדיגיטלי העולמית שעובדת עם אתרי החדשות המובילים בישראל ובעולם, בדקה איך השפיעה הקורונה על תחומי העניין של הישראלים. בדיקה שערכה החברה הראתה שינוי משמעותי בתכנים שהישראלים קוראים באתרי החדשות כשמשווים בין התקופה של לפני הקורונה (7/3/2020-14/3/2020) לבין הימים האחרונים (15/3/2020-22/4/2020).



במקום הראשון נרשמה עליה בהתעניינות בכתבות על ביטוח (עליה של 325%), כתבות על קריירה גם כן מעסיקות יותר את הישראלים (עליה של 145%) וגם נדל"ן והשקעות בבורסה הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלנו (עליה של 96% ו-65% בהתאמה). במה הפסקנו להתעניין? אופנה (ירידה של 21%), מזג אוויר (ירידה של 25%), חתונות (ירידה של 40%), תיירות (ירידה של 20%) והורוסקופ (ירידה של 50%).



מגמות נוספות שנמצאו:



  • 8 מתוך 10 גולשים שינו את אופן הגלישה בתקופת הקורונה. צריכת תכנים מאתרי חדשות עלתה משמעותית לעומת צריכת תוכן ברשתות חברתיות
  • גלישה בדסקטופ חזרה להיות רלוונטית – מגמת העלייה היא לא רק מהמובייל
  • הרגלי הגלישה השתנו במהלך שעות היום – כבר לא פיק של גלישה בשעות הערב, אלא פיקים רבים לאורך היום


לירון אברהם מנהל הפעילות של אאוטבריין במזרח התיכון, רוסיה ואפריקה: "אנו רואים גידול משמעותי בצריכת התוכן באתרי החדשות הישראלים. בתקופה קשה ומורכבת כמו זו שאנו נמצאים בה היום, הגולשים מעדיפים להתעדכן בעיקר דרך מקורות אמינים ואיכותיים".



במה הפסקנו להתעניין:





אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג