אביב בן זיקרי, מנהל שיווק חטיבת הבירות של חברת "טמפו", נבחר לאיש השיווק של חודש יולי 2024

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק חטיבת הבירות של חברת "טמפו", נבחר בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יולי 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי ייחודי  עם סיפורם של גיבורי וגיבורות המלחמה

החברה לקחה סיפורים של 8 גיבורים וגיבורות אמיתיים, שלחמו במלחמה, עם רקעים וזוויות שונות של החברה הישראלית. סיפוריהם עובדו לסרטי דוקתיים ייעודים לכל אחד ואחת, בהם הם נפגשו לשיחת לוחמים עם ידין גלמן שהוביל את כל המהלך ואף נפצע בעצמו במהלך המלחמה.

מעבר לסרטים בטלוויזיה וברשתות החברתיות, המהלך כלל שילוט מוכוון לחיילים בתחנות הרכבת והגיע לשיאו עם הקדשת מהדורה ייעודית ומיוחדת עם ציטוט עוצמתי של כל גיבור וגיבורה.

במהלך החודשים שקדמו לפעילות, העשייה של גולדסטאר התמקדה במחשבה כיצד המותג יכול לתרום, להקל ולהשפיע כמותג אהוב ומוכר לטובת הצרכנים ולא לעסוק רק במכירות: החל משיחזור הפאבים הקיבוציים, דרך מהדורות הנצחה לנופלים (מאות מהדורות עד כה) ומגוון פעולות עם חיילים בשיקום סביב עולמות הכדורגל שם המותג פעיל.


בהיבט התוצאות, המהלך הוכיח את עצמו גם ברמה השיווקית:


  • הישראליות האותנטית והאייקונית של המותג חוזקה לאחר הקמפיין.
  • הרלוונטיות של המותג בקרב הקהל הצעיר חוזקה, השתפרו תפיסות הטעם בקרב הקהל. 
  • עלה המכר בתקופת הקמפיין בעשרות אחוזים מול שנה מקבילה.

 

מנימוקי ועדת השיווק: "אביב בן זיקרי הוביל מהלך מחבר, מרגש ומכבד המוקיר את התודה שמגיעה לכל אותם גיבורות וגיבורים. העובדה שהפעילות כללה מספר עוגנים שעזרו לספר את הסיפורים בצורה מגוונת ולגעת בקהלי יעד שונים ובזוויות ראייה שונות, רק מחזקות את הבחירה בו כאיש השיווק של החודש"

אולי יעניין אותך

 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה