אבישי אייזן, סמנכ"ל סחר ושיווק , תומר


  • שם החברה: תומר יבוא ושיווק
  • שנת הקמה: 1983
  • מספר עובדים: 50
  • פרופיל אישי: בן 46, נהנה לגור בשמשית עם אשתי חגית ושלושת ילדיו – מתן, אביב ואגם. עוסק מרבית שנותיו בשיווק ומכירות. אוהב את התחום בגלל היצירתיות הרבה המצריכה השקעה אינסופית, ולראות מוצר של תומר מונח בעגלת קניות עושה לו את היום.

  • ספקי שיווק: מדיאו קונטקט אנד מרקטינג (פרסום סרטי תדמית), סיגל אוברמן (יחסי ציבור), כבי דש (עיצוב וגרפיקה)



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    ללא ספק הצגת חסויות סרטי התדמית בערוץ 2 עם הסלוגן "מה ת'אומר", שהפך מזוהה עם החברה וחשף אותה לקהל רחב מאד.


  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    פעילות בנקודת המכירה, מבצעים תצוגות ובמות, הן ברשתות השיווק והן בשוק הפרטי, וכמובן היחס הישיר בין אנשי המכירות של החברה לעמיתיהם בשטח מרמת מנהלי השיווק של הרשתות ועד לעובדי הסניפים.

  3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
    שימוש בקהל מקצועי -שפים ומובילי דעה ליצירת באזז חזק למוצרים חדשים וותיקים שאנו רוצים להטמיע בשוק הקמעונאי והמקצועי כאחד. יצירת מערכת "רשתית" המעבירה את הבשורה בדרך בלתי אמצעית בין אנשים ומעוררת רעב ורצון להתנסות.

  4. השאלון האישי:

· עבודה ראשונה? מנהל מרכז נופש וספורט (קאנטרי קלאב).


· תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות ותעוזה, גמישות ואסרטיביות, בשוק שמשתנה כל הזמן על בסיס יומי ומצריך ערנות, חדות וקבלת החלטות זריזה ונכונה.


· דף הבית שלך באינטרנט: גוגל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אם צריך, תמיד יש משהו בסביבה.


· רכב? מזדה, רכב חברה.


· חופשה חלומית: כל מקום עם ים כחול ושקט גדול…







אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח