סופר-פארם יוצאת בשיתוף פעולה עם אתר Makoומעלה סדרה אינטרנטית חדשה בשם "אמאל'ה אני אבא", בכיכובם של אבי נוסבאום ואשתו לירון. השניים הפכו בעצמם להורים לפני חודשים ספורים.
הסדרה, אשר כוללת 10 פרקים, תשודר במתחם תוכן ייעוד ב-Mako החל מה-23.12 ותעסוק בחוויות מההיריון, הלידה והחיים כהורים טריים. איך מתמודדים עם הבחילות והעצבים? מה קונים? מתי ישנים? (רמז בעוד עשרים שנה) והכל מזווית ראייתו של אבי נוסבאום האב הטרי ועם המון הומור.
נוסבאום מתמודד עם חווית ההורות הראשונה ומשתף את הצופים בטיפים ובעצות שימושיות. המתחם ילווה בכתבות וטיפים מקצועיים שיסייעו לגולשים.
עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם: "סופר-פארם היא בית קבוע של כל ההורים הטריים ותחום התינוקות הוא אחד מתחומי הליבה שלנו. הרוקחים פוגשים את ההורים בבית המרקחת כשלתינוק יש חום או גזים וכמובן במחלקת התינוקות בה רוכשים חיתולים, תחליפי חלב, מוצצים ועוד. חיפשנו דרך להתחבר לקהל שלנו גם ממקום קצת יותר הומוריסטי וחווייתי ואין ספק שאבי נוסבאום עומד במשימה בהצלחה רבה".