אגד משיקה שפה תקשורתית חדשה בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח

אגד משיקה בימים אלה שפה תקשורתית חדשה שמטרתה לחזק ולהבליט את ערכי המותג – מובילות, שירות ואיכות סביבה. השפה התקשורתית החדשה פותחה בעבודה משותפת של משרד הפרסום יורו ישראל ואגף השיווק של אגד.



לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק באגד, "השפה התקשורתית החדשה, שאושרה על ידי מזכירות אגד בראשות היו"ר גדעון מזרחי, מתבססת על עולם דינאמי של קווים מאוירים, אותם מוביל האוטובוס של אגד". לדבריו, בעידן הנוכחי של תחרות הולכת וגוברת בתחום התחבורה הציבורית, תאפשר השפה התקשורתית החדשה לאגד, לשמר את תדמיתו כמוביל הלאומי של ישראל, תוך ביסוס וחיזוק ערכי המותג – מובילות, שירות, נוחות, קידמה, ושמירה על איכות הסביבה. השפה החדשה תפגיש את חברת אגד עם הצרכן בכל נקודות הממשק הרלוונטיות – 360 מעלות.



לדברי יחיאל, נערך להשקת השפה התקשורתית החדשה בחודשים הקרובים בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח. היקף הפרסום השנתי של אגד מסתכם בכ-7 מיליון ש"ח ובכלל זה פרסום במגזרים הרוסי והחרדי.



לדברי אופיר מירב, מנהל הקריאייטיב ביורו ישראל, ומי שעומד מאחורי פיתוח השפה החדשה, "הצלחנו בעבודה הזו, בשיתוף עם אגף השיווק של אגד, להגיע לשפה שמשקפת את מהות המותג – קווים רבים שמסיעים את הציבור למחוז חפצו. מדובר בשפה שמשלבת שימושיות בלתי רגילה, ורסטיליות בלתי מוגבלת, עיצוב יוצא דופן וזכירות מקסימאלית".



קבוצת יורו ישראל, הוקמה לאחר מיזוג משרד הפרסום יורו ישראל ומשרד יחסי הציבור ארד תקשורת. הקבוצה היא שותפות של איל ארד, יובל ארד וליאור חורב יחד עם יורו העולמית.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)