אגד תיור ונופש יוצאת בקמפיין שיווקי נרחב עם פתיחת עונת התיירות, לקידום פעילות "deep", מועדון התיירות לצעירים. הקמפיין יכלול באנרים באתרי האינטרנט מובילים, מודעות בעיתונות הארצית ושילוט על גבי כ- 100 אוטובוסים. בנוסף חתמה אגד תיור ונופש על הסכמים עם גופים מסחריים באי הקפריסאי איה נאפה, במסגרתם ימותגו החופים והמועדונים באי באמצעות שילוט ומוצרי חוף תחת מותג "deep".
לדברי איציק יואל, מנכ"ל אגד תיור ונופש, "מועדון deep הינו מועדון ייחודי וראשון מסוגו בארץ, שנועד לתת מענה לדרישה של בני הנוער הישראלים לפעילות פנאי ותיירות צעירה. הבחירה באיה נאפה נעשתה מתוך היכרות עם העדפותיהם של בני הנוער הישראלים ולהערכתי במהלך הקיץ יבקרו באיה נאפה עשרות אלפי צעירים ישראלים." יואל הוסיף, כי "חברות רבות הרואות בצעירים קהל יעד ומבינות את הכוח ואת פוטנציאל הגידול המהיר של מועדוני הצעירים הצטרפו כשותפות למועדון deep ומעניקות הטבות לחבריו."
יואל הוסיף כי "מועדון deep הושק באפריל האחרון בפסטיבל במובמלה במסגרת החלטה אסטרטגית של אגד תיור ונופש להוביל את ענף התיירות והפנאי לנוער בישראל, וכבר כעת חברים בו עשרות אלף בני נוער. לקראת הקיץ ישיק המועדון את פסטיבל deep city שיחליף את העיר האדומה באילת."