חברת "אגיס", המובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה, מרחיבה את תחום הטיפוח הגברי ומשיקה סדרת טיפוח חדשה לגבר, תחת המותג "טיטניום סקין". השקת הסדרה כוללת 4 מוצרי טיפוח חדשים, בניחוח המוכר והאהוד של טיטניום הקלאסי: תחליב לחות יומי, קרם לחות עם מקדם הגנה, תרחיץ פנים ותרחיץ גרגירים מקציף.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בכיכובו של איציק זוהר. הקמפיין יעלה באמצע אוקטובר, תחת הסלוגן: "טיטניום סקין – ההתקפה הכי טובה היא ההגנה", באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי ויתמקד בחסויות בטלוויזיה, באינטרנט ופעילויות קד"מ.
איציק זוהר, יככב במודעות בעיתונות הכתובה, בקמפיין אינטרנטי שילווה במשחק נושא פרסים, פעילויות קד"מ בנקודות המכירה וחסויות בתוכניות הטלוויזיה של קשת, בערוץ 2, למשך כשלושה חודשים.
הקמפיין ילווה בשיתוף פעולה עם אתר האינטרנט המוביל ONE, במסגרתו יוצע לגולשים משחק טריוויה בנושא כדורגל, אשר יזכה את הגולשים, בפרס שבועי של מוצרי טיטניום סקין, ומדי חודש בטיסה לאירופה וכניסה למשחקי כדורגל מובילים .
דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בחברת אגיס מוסרת: "לאור צמיחת שוק הטיפוח הגברי בישראל, אנו צופים כי מוצרי הטיפוח לגבר יהוו כ – 30% משוק הטיפוח בישראל, כשהביקוש למוצרים משלימים לגילוח הולך וגדל. נתונים מראים כי קרם לחות לעור הפנים, הוא המוצר הנמכר ביותר לגבר, ברשתות השיווק, כשהבידול בסדרת טיטניום סקין, הוא בהתאמה המושלמת לעור הפנים הגברי.
הנוטה להתייבש לאחר הגילוח. הבחירה באיציק זוהר הינה טבעית, זוהר מהווה את האידיאל הישראלי המושלם לגבר מטופח ומושך, הוא השילוב המנצח בין גבריות למטרו סקסואליות והוא מייצג נאמנה את ערכי המותג טיטניום סקין על כל היבטיו: קלאסי, מטופח, ואף פעם לא מתפשר על האיכות".
שוק הטיפוח לגבר SKIN CARE , באירופה מגלגל 180 מיליון דולר, כאשר קטגורית ה- SKIN CARE , מציגה גידול שנתי של 37% והיא בעלת הפוטנציאל הגבוה ביותר לצמיחה, בעוד שבשאר הקטגוריות לגבר (טיפוח שיער, גילוח, דאודורנטים וכו') מציגים גידולים של 11-16% בלבד.