אדם מילא מגייסת מתודולוגיות מתחום האבחונים להקמת מכון מחקרי שוק

קבוצת אדם מילא המובילה בתחום האבחון לצרכי גיוס והשמה, משיקה בימים אלה את מכון מחקרי שוק.



המכון מציע מתודולוגיה חדשה וייחודית בעולם מחקרי השוק, המגיעה מתחום האבחון האישיותי פסיכולוגי, הנפוץ בענף התעסוקה. המכון פיתח כלים מחקריים לענף השיווק ומציע היכרות מעמיקה עם אישיותו של הצרכן, תוך חשיפת הרובד הפסיכולוגי העמוק של הצרכן. הבנת מאפייני האישיות של הצרכן מאפשרת לתת לצרכן מענה מדויק.



הנחת היסוד היא שמאחורי כל התנהגות נמצא מניע, המניע הוא אישיותי/פסיכולוגי. ברגע שמפענחים את המניע להתנהגות הצריכה ניתן לדעת איך לפנות אל הלקוח וכך ליצור העדפה למותג / נאמנות / התאמת המוצרים ועוד.



המכון החדש מציע סל שירותים לחברות וארגונים המתבסס על מודל בלעדי המשלב רבדים פסיכולוגים בעת מחקר שוק ואבחון אישיותי של הצרכן. בין הפתרונות החדשנים שהמכון מציע ניתן לציין : "מציאת הכוכב הזוהר הבא"- פיתוח מוצרים ושירותים חדשים מתוך זיהוי מגמות וצרכים, פילוח שוק וסגמנטציה, בניית סגמנטים המשלבים הרגלי צריכה ומאפייני אישיות, אומניבוס איכותני- בלעדי למכון אדם מילא, מחקר משותף במימון כמה חברות מסחריות העוסקות באותו תחום, אך אינן מתחרות זו בזו על מנת לחלוק בממצאי המחקר המעמיק והכולל ראיונות עומק בליווי פסיכולוג



מלי אשר, מנהלת מכון המחקר באדם מילא , ומומחית בתחום פיתוח מודל גנטי למחקרי שוק מציינת:" חברות רבות מציינות כי "מזמן לא שמעו משהו חדש על הצרכנים שלהם"… התחושה היא שבקבוצות מיקוד שומעים פחות או יותר את מה שכבר ידעו מראש…. ישנן חברות שפשוט הפסיקו לבצע קבוצות מיקוד. מכון המחקר של אדם מילא מביא בשורה חדשה לעולם השיווק. התאמת מוצרים לצורך פסיכולוגי' התאמת מסרים לצורך פסיכולוגי ועוד.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים