לצורך קידום מבצע ההתרמה מושק בימים אלה הקמפיין "אוטיזם 2022" במסגרתו פנו שתי העמותות הגדולות בישראל – המרכז לטיפול וחקר באוטיזם – העמותה לילדים בסיכון ואלו"ט אל הפרסומאי רן לוצקי והצלמת יפעת פאראל הפרסומאי רן לוצקי והצלמת יפעת פאר, אמא לילד על הרצף האוטיסטי, לצורך צילום משפחות, הורים, אחים וילדים עם אוטיזם שהפכו להיות הפנים של הקמפיין.
רן לוצקי, יוצר הקמפיין ״אוטיזם 2022״: ״השנה החלטנו לצאת בקמפיין שמרים את הראש ומיישר את הגב של מי שנמצאים על הרצף האוטיסטי ושל המשפחות. בישראל, 1 מתוך 78 ילדים מאובחן על הרצף האוטיסטי. זה מספר עצום, שאומר למעשה שכולנו בישראל מכירים ילדים ואנשים שעל הרצף. לכן באסטרטגיה של הקמפיין, החלטנו בצוותי העמותות והמשפחות, שהשנה אנחנו שמים את הילדים והבוגרים שעל הרצף ובנות ובני משפחותיהם בחזית הקמפיין. בלי פילטרים ובלי רגשות עצובים: עם הרבה אהבה, ביטחון וחיוך, בדיוק כפי שמגיע לכולם."
יפעת פאר, צלמת "אוטיזם 2022": עבורי צילום הקמפיין הוא מסע אישי שבו פגשתי משפחות מיוחדות ובעצם גם אני אחת מהן, עילי בני הבכור נמצא על הרצף בתפקוד גבוה. רוצה לומר תודה מעומק הלב על שיתוף הפעולה הגדול שנעשה כאן ומזמינה אנשים לתרום".
הא.נשים האמיתיים ובני משפחותיהם, צולמו באור, בחוץ ובחיוך והם העומדים בחזית הקמפיין. על ההתמודדות והסיפור האישי של כל המשתתפים ניתן לקרוא בעמודי הרשתות החברתיות של העמותות.
הקמפיין ״אוטיזם 2022״ עולה בתפוצה נרחבת ברחבי הארץ, תודות לתרומות, בעיתונים היומיים השונים, בשילוט חוצות, בבאנרים, על גבי אוטובוסים ובפלטפורמות שהעמידו רשויות מקומיות. המטרה היא להנגיש את האוטיזם ואת מי שעל הרצף לציבור ולהעלות למודעות את חשיבות האבחון, וכמובן להניע לפעולת התרומה על מנת שהעמותות יוכלו להמשיך לפעול למען הא.נשים שעל הרצף, בכל התחומים.