ריבוי תוכניות המתכונים וערוץ האוכל החדש שינו את ציפיות הקהל שאינו מסתפק ברשימת מטלות כתובה, וכנראה מעדיף לראות את מהלך הכנת המנה במו עיניו. גם אתר האינטרנט אכול ושאטו טומן ידו בצלחת.
החברה הראשונה שהצטרפה לשירות החדש היא יבואנית המזון הגדולה ליימן-שליסל, שבחרה להעלות לאתר מתכוני וידאו לקידום סדרת תרסיסי השמן של חברת PAM המיובאים ומשווקים לישראל על ידי החברה. את המתכונים מדגים השף צ'רלי פדידה.
לדברי רועי רוגל מאתר אכול ושאטו: "אוכלוסיית הגולשים הייחודית של אכול ושאטו, שמאופיינת בקהל בעל מאפיינים סוציו אקונומיים גבוהים ובעל מודעות לצריכת מוצרים בריאותיים ומוצרי מזון בכלל, מאפשרת לחברת ליימן-שליסל להציג לקהל מטרה רחב את תרסיס השמן הבריאות בדרך ויזואלית אטרקטיבית וברורה".
שיתוף הפעולה בין אתר אכול ושאטו בנושאי תוכן שיווקי נעשה באמצעות חברת יוליקום בניהולו של אורן משעל, העוסקת בתוכן שיווקי באתרי אינטרנט.
אתר האינטרנט אכול ושאטו שכתובתו www.foodis.co.il הוקם לפני שלוש שנים ומכסה בצורה מקיפה את תחום המסעדות, היין והמזון בישראל ובעולם. באתר מערכת מתכונים מקיפה הכוללת יותר מ-2500 מתכוני שפים מהמסעדות המובילות בישראל. באתר מדורים ייחודיים כמו מזון בריאותי ואורגני, לוח סדנאות בישול ומסעדות בעולם.
לצפיה בסרטון:https://www.foodis.co.il/recepsection.asp?sec=22