אוליק ברוידה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, רד

שם החברה: רד, מהחברות המובילות בקבוצת רד (המונה מעל 4000 עובדים), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תקשורת בארץ ובעולם.


שנת הקמה: 1981


מספר עובדים: כ 1000 עובדים, מתוכם כ- 800 בישראל.



אוליק ברוידה, בן 47, נשוי ואבא ליובל, עידן וגל. גר בהוד השרון. בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ו MBA מאוניברסיטת ת"א. התחיל את דרכו בפיתוח, אך די מהר נמשך לתפקידים בעלי חשיפה ללקוחות ולשוקי יעד. במסגרת תחום זה, ביצע וניהל אוליק את רוב התפקידים בספקטרום השיווקי, צבר התמחות בתחום התקשורת ובתחום מעניין וצומח הנקרא 'עיר חכמה'.



"שילוב של הבנה עסקית שיווקית עם הבנה מוצרית היה הקלף החזק שלי, מה שאפשר לי להגיע להישגים בשני התחומים החשובים ביותר בתחום השיווק: חיזוק המותג ויצירת ביקושים".


ספקי שיווק: רוב צרכי מחלקת השיווק מגיעים ממשאבים פנימיים (גרפיקאים, יצרני תוכן, Web Master וכד'). נעזרים בספקים חיצוניים לטובת קשרי מדיה – יחסי ציבור במדינות העיקריות בהן החברה פועל, (בישראל: סוכנות הבוטיק דוניצה תקשורת), ובחברת Real Commerce לניהול האתר שלנו".



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


"בעולם רשתות התקשורת מתרחש בשנתיים האחרונות תהליך (יש אומרים מהפכה), שדוחף לכיוון רשתות מבוססות תוכנה עם מרכיבי תוכנה וירטואלים במקום קופסאות חומרה יקרות (SDN & NFV).



לאחר אנליזה של מפת ההזדמנויות והאיומים, בחרנו בעמדה פרו-אקטיבית בשוק והחלטנו לייצר מובילות בפלח מסוים המתאים לנו (Distributed NFV). באחרונה, רד יצאה עם מוצר ומסר חדש בקמפיין שיווקי גלובלי, עוצמתי ובתקציב משמעותי. בשני הרבעונים האחרונים כבר ניתן היה לראות תוצאות – הגענו לאלפי אנשי מקצוע משמעותיים, מעצבי דעת קהל ומשפיעים, קיבלנו סיקור בולט בקרב אנליסטים ובשלל מגזינים מקצועיים, קיבלנו כמה וכמה צל"שים יוקרתיים וביתני רד בתערוכות עמוסים מאי פעם".



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


"לרד תכנית שיווק הכוללת מרכיבים רבים המשלימים אחד את השני לכדי מסר אחיד ב-360 מעלות. העיקריים שבהם:


1. תערוכות ואירועים תעשייתיים – בביצוע נכון אנחנו מייצרים עשרות הזדמנויות עסקיות באירוע.


2. רשתות חברתיות (לינקדאין מובילה) – לרד עשרות אלפי אנשי קשר ברשתות החברתיות המשמשים יעד למסרים, דיונים מקצועיים ורבים מתורגמים להזדמנויות עסקיות.


3. אתר החברה – מתוחזק ומעודכן באופן שוטף ואנו משקיעים מאמץ בקידומו בדרכים מגוונות. האתר אחראי לאלפי לידים בחודש.


4. כנסי לקוחות ושותפים עסקיים תדירים תופסים מקום חשוב בעשייה – קשר קרוב ורצוף עם לקוחות הכרחי להצלחת החברה.


5. פעילות יח"צ ממוקדת, שמכניסה אותנו למדורי החדשות הטכנולוגיות והעסקיות, ממצבת אותנו ואת העובדים כמובילי שוק בכתבות רוחב העוסקות בחדשנות ובטכנולוגיה וממקמת את הצוות שלנו בשורה הראשונה של ספקי תכנים איכותיים למגזיני התעשייה הנחשבים".



לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?


"בכל תערוכה שאנו משתתפים בעולם, ויש כזאת כמעט כל שבוע, מעבר לנוכחות אטרקטיבית ומעניינת של רד, אני מייצר הדגמה טכנולוגית של הפתרונות החדשניים ביותר שלנו. הדגמות אלה מעודדות לקוחות ושותפים להגיע לביתן כדי להתרשם מהמגמות בשוק, ויוצרות אינספור אינטראקציות רלוונטיות שחלקן מתורגמות לעסקים בפועל".



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"מעדיף לא להתייחס. ממילא רוב המתחרים המעניינים שלנו נמצאים ופועלים בחו"ל".



השאלון האישי:


איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "סטיב ג'ובס – אלוף בשתי המשימות החשובות בעולם השיווק: חיזוק המותג ויצירת ביקושים".



עבודה ראשונה? "מהנדס חומרה בסטארט-אפ בשם 'אינטקס ישראל' בתחום הדפוס הדיגיטלי. חלמנו להיות הסאיטקס והאינדיגו הבאים".



תכונה חשובה למנהל שיווק?" Humble & Bold מספיק צנוע כדי להקשיב וללמוד מאחרים מתחרים, לקוחות, קולגות ומספיק נועז וחצוף כדי לחשוב שלפעמים אתה יודע יותר טוב מכולם ולפעול בהתאם".



דף הבית שלך באינטרנט? "גוגל – שער לעולם אינסופי של מידע".



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "קפה קפה, סניף קונספט הוד השרון".



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "איסוזו טרופר – רכב מנצח בכביש וגם בשטח".



מהו ג'וב חלומותיך? "מנהל בית ספר".



חופשה חלומית: "בתור טיפוס חובב אתגרים וכיבוש יעדים- מסע לטיפוס על הקלימנג'רו".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח