חברת אולמדיה מהמובילות בתחום משרדי יחסי הציבור, ייעוץ תקשורתי ודיגיטל לחברות הייטק וטכנולוגיה חושפת מיתוג חדש, צעיר ומרענן. המהלך כלל ריענון של לוגו אולמדיה וחטיבת הדיגיטל – אולמדיה דיגיטל לצבעי ירוק וכחול. במקביל הושק אתר חדש ועדכני שנועד לבטא את היכולת הייחודית שלה; שילוב בין תוכן איכותי לבין שימוש בערוצים דיגיטליים.
אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה: "כחברה עם ניסיון עשיר בתוכן והבנה של הצרכים העסקיים אנחנו כל הזמן אומרים ללקוחות שלנו להישאר עדכניים, לוודא שהאתר שלהם חדשני ושהמיתוג יעביר את המסר הרצוי עבורם. ומכיוון שהסנדלר לא הולך יחף החלטנו על מהלך דומה באולמדיה, לוגו בצבעים חדשים ואתר צעירים המתאימים לעידן השיווק הדיגיטלי".
טל ענתבי, מנהלת תחום הדיגיטל באולמדיה: "אחד הערוצים החשובים לעסקים היום זו הזירה הדיגיטלית. מתוך ההבנה הזו החלטנו על המהלך לשיפור הנראות הדיגיטלית שלנו, החל משדרוג האתר וכלה בעדכון עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והלינקדין. ומה היעד הבא? אולי פודקאסט או חשבון טיק טוק. יש למה לצפות".